Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 oh.. längtar efer Half Life 2 på riktigt. har sätt 2 filmer och är kär i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Mer beta Screens! Mods/Admins: Folk borde få lägga upp screens på HL2 betan. Så länge dom inte ger några tips om hur man tankar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Wow! Såg mycket bättre ut än den jag hade. Den jag körde hade inga texturer, så allt var rosa/svart-rutigt. Lite störande för ögonen. Sen stod det jämt "No model" på alla fiende och vapen och sånt. Men jag har tagit bort alphan nu, samma med Doom 3-alphan. Var inte så mycket att ha, och jag ska köpa spelen när de kommer ut istället. Edit: Jeflarns stavfel. Redigerad 26 juli, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Mer Screens, please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag hade en beta....det var kul på stranden med en lyftkran, kommer ihåg att jag lyfte upp en stor kontainer och slog ner alla gubbar med den. Men det var inte särskilt snyggt eller kul att köra bilen, hoppas dom förbättrar det. Men skönaste vapnet är lugnt gravity gun...man kan i stort sett ta upp vad man vill och skjuta iväg....ser verkligen fram emot releasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Fungerar AI:n och fysiken bra? Vad jag har hört är de som visades upp på E3 2003 de enda delar som är roliga att köra, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Jag hade en beta....det var kul på stranden med en lyftkran, kommer ihåg att jag lyfte upp en stor kontainer och slog ner alla gubbar med den. Men det var inte särskilt snyggt eller kul att köra bilen, hoppas dom förbättrar det. Men skönaste vapnet är lugnt gravity gun...man kan i stort sett ta upp vad man vill och skjuta iväg....ser verkligen fram emot releasen... Man ska inte dömma bilen efter alphan/betan. Dom kanske fixar den till fullversionen. Vem vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Ni som spelat betan, kan man använda "Gravity Gun" och ta fiender, och kasta åt tjottahejti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Ni som spelat betan, kan man använda "Gravity Gun" och ta fiender, och kasta åt tjottahejti? den funkar bara på föremål har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 HAlf life 2 lar bli skitgrymt tank sdan pa alla grymma moddar som kommer (forhoppningsvis). Skulle ocksa vilja se fler screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 den funkar bara på föremål har jag för mig Japp, den fungerar endast på föremål och döda kroppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Fan! Tänk er vad kul det skulle vart att ta tag i en soldat och kasta upp i luften, skrikandes, och sen ett platt fall Hoppas det släpps en modd för det iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 fick inte plats med spelet så jag tog bort men jag har kvar installations filen spelet var typ 3-5 gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 fick inte plats med spelet så jag tog bort men jag har kvar installations filen spelet var typ 3-5 gb Finns rätt många spel som tar upp mot 5 gb nu för tiden... Far Cry, Unreal Tournament 2004... hmm tja.... dom hittils iaf... beror nog på fysikmotorn och all den sköna grafiken och alla stora banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Du glömde Metal Gear Solid 2, tar upp hela 7 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 http://www.halflifesource.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Har sett en nyhet att spelet blir försenat till 2005 på Fragzone.. Aja, orka köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Läste nånstans att det krävde geforce 3 men jag har bara geforce 2 mx. Undrar om det funkar ändå? Jag beställde det också förra sommaren. Skulle bli en födelsedagspresent i efterskott. Och efterskott blev det, som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Har sett en nyhet att spelet blir försenat till 2005 på Fragzone.. Aja, orka köpa det Näää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 undra vad fan det e som tar sån jävla tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts