Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Möjlig spoiler om man inte vill veta :

Headcrabzombierna som kutar i 100 km i timmen, klättrar upp för stuprännan och skriker ett blodisande skri innan dom hoppar på dig och vrålar ännu högre.

Och när man ser att stuprännan rör sig sådär. AS LÄSKIGT

Sen att hela Ravenholm är en övergiven Zombiestad med konstiga läten överallt är ju också läskigt.

Föresten, hur kommer man vidare på Highway 17 eller vad den heter, där man får Buggyn första gången.

Jag klarar inte hoppet över mot bron. :lol:

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Möjlig spoiler om man inte vill veta :

Headcrabzombierna som kutar i 100 km i timmen, klättrar upp för stuprännan och skriker ett blodisande skri innan dom hoppar på dig och vrålar ännu högre.

Och när man ser att stuprännan rör sig sådär. AS LÄSKIGT

Sen att hela Ravenholm är en övergiven Zombiestad med konstiga läten överallt är ju också läskigt.

Föresten, hur kommer man vidare på Highway 17 eller vad den heter, där man får Buggyn första gången.

Jag klarar inte hoppet över mot bron.  :lol:

Själva hoppet eller?

Lägg i Turbon.. :lol:

edit: Det är efter man styrt kranen va?

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirade nyss HL, har inte spelat det på evigheter. Det var minst lika roligt som jag kom ihåg det! Tar det som en uppvärmning inför HL2 som jag får på Måndag :lol: har dock kört fast vid de tre stora tentaklerna som håller på och bankar. Man ska ju förstöra dem med nån stor kanon (?) men först måste man ha tre knappar lysande i kontrollpanelen. Jag har bara fått "Power" att lysa, och inte Fuel och den andra. Jag kommer inte ihåg vad man ska göra! Hjälp! :P

Notera att det är på det första HL jag behöver hjälp... Tyckte att det var onödigt att starta en ny topic bara, eller dra upp någon gammal...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirade nyss HL, har inte spelat det på evigheter. Det var minst lika roligt som jag kom ihåg det! Tar det som en uppvärmning inför HL2 som jag får på Måndag :lol: har dock kört fast vid de tre stora tentaklerna som håller på och bankar. Man ska ju förstöra dem med nån stor kanon (?) men först måste man ha tre knappar lysande i kontrollpanelen. Jag har bara fått "Power" att lysa, och inte Fuel och den andra. Jag kommer inte ihåg vad man ska göra! Hjälp! :P

Notera att det är på det första HL jag behöver hjälp... Tyckte att det var onödigt att starta en ny topic bara, eller dra upp någon gammal...

Sätt på den gigantiska proppelern och hoppa på den, du kommer flyga upp i taket...

Sen bör du komma ihåg vad du ska göra :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat så vet jag inte om jag har sett någon gigantiskt propeller?:"> Vet du vart den är i förhållande till rummet med de stora tentaklerna?

Hmm, när du är i kontrollrummet där du ser vilka knappar som är intryckta (power osv) Du går bara ner längst ner där dom är, sen ska det finnas en dörr ut, sen bör du komma rätt :lol: (obs det var länge sedan jag lirade så jag är inte helt säker, du får leta runt annars :o

EDITATION: Med dom så menar jag bläckfisken :P

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor