Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Möjlig spoiler om man inte vill veta : Headcrabzombierna som kutar i 100 km i timmen, klättrar upp för stuprännan och skriker ett blodisande skri innan dom hoppar på dig och vrålar ännu högre. Och när man ser att stuprännan rör sig sådär. AS LÄSKIGT Sen att hela Ravenholm är en övergiven Zombiestad med konstiga läten överallt är ju också läskigt. Föresten, hur kommer man vidare på Highway 17 eller vad den heter, där man får Buggyn första gången. Jag klarar inte hoppet över mot bron. Redigerad 27 november, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Möjlig spoiler om man inte vill veta : Headcrabzombierna som kutar i 100 km i timmen, klättrar upp för stuprännan och skriker ett blodisande skri innan dom hoppar på dig och vrålar ännu högre. Och när man ser att stuprännan rör sig sådär. AS LÄSKIGT Sen att hela Ravenholm är en övergiven Zombiestad med konstiga läten överallt är ju också läskigt. Föresten, hur kommer man vidare på Highway 17 eller vad den heter, där man får Buggyn första gången. Jag klarar inte hoppet över mot bron. Själva hoppet eller? Lägg i Turbon.. edit: Det är efter man styrt kranen va? Redigerad 27 november, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vilken knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vilken knapp? Shift.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tack, du har räddat min dag. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 UHUHUHU, Ravenholm... Fast den är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag förstår dig Jacker, det är det läskigaste jag kört i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ska lira nu. Tror ni jag kommer undan en psykisk kolapps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jo, ravenholm var läskigt särksilt om man aldrig dödar dom utan bara kutar ... så hör man dom skrika i bakrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Lirade nyss HL, har inte spelat det på evigheter. Det var minst lika roligt som jag kom ihåg det! Tar det som en uppvärmning inför HL2 som jag får på Måndag har dock kört fast vid de tre stora tentaklerna som håller på och bankar. Man ska ju förstöra dem med nån stor kanon (?) men först måste man ha tre knappar lysande i kontrollpanelen. Jag har bara fått "Power" att lysa, och inte Fuel och den andra. Jag kommer inte ihåg vad man ska göra! Hjälp! Notera att det är på det första HL jag behöver hjälp... Tyckte att det var onödigt att starta en ny topic bara, eller dra upp någon gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Lirade nyss HL, har inte spelat det på evigheter. Det var minst lika roligt som jag kom ihåg det! Tar det som en uppvärmning inför HL2 som jag får på Måndag har dock kört fast vid de tre stora tentaklerna som håller på och bankar. Man ska ju förstöra dem med nån stor kanon (?) men först måste man ha tre knappar lysande i kontrollpanelen. Jag har bara fått "Power" att lysa, och inte Fuel och den andra. Jag kommer inte ihåg vad man ska göra! Hjälp! Notera att det är på det första HL jag behöver hjälp... Tyckte att det var onödigt att starta en ny topic bara, eller dra upp någon gammal... Sätt på den gigantiska proppelern och hoppa på den, du kommer flyga upp i taket... Sen bör du komma ihåg vad du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Sätt på den gigantiska proppelern och hoppa på den, du kommer flyga upp i taket... Sen bör du komma ihåg vad du ska göra Ärligt talat så vet jag inte om jag har sett någon gigantiskt propeller? :"> Vet du vart den är i förhållande till rummet med de stora tentaklerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Ärligt talat så vet jag inte om jag har sett någon gigantiskt propeller?:"> Vet du vart den är i förhållande till rummet med de stora tentaklerna? Hmm, när du är i kontrollrummet där du ser vilka knappar som är intryckta (power osv) Du går bara ner längst ner där dom är, sen ska det finnas en dörr ut, sen bör du komma rätt (obs det var länge sedan jag lirade så jag är inte helt säker, du får leta runt annars EDITATION: Med dom så menar jag bläckfisken Redigerad 27 november, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nåt nytt om HL: Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vad ska man göra där alla tunor spängs där man ska höja vattnet eller komma till andra sidan vet nån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nåt nytt om HL: Source? Ja, att det är precis som 1:an, samma grafik förutom lite små detaljer, det är absolut in source motorn. Blev riktigt besviken när jag hörde detta... JÄVLA VALVE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 kan ingen hjälpa mig och säga vad man ska göra där frågan står 2 steg upp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 kan ingen hjälpa mig och säga vad man ska göra där frågan står 2 steg upp =) Eeehm, fattar inte vart du är. Du kan ju förklara noggrannare om du vill ha hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ja, att det är precis som 1:an, samma grafik förutom lite små detaljer, det är absolut in source motorn. Blev riktigt besviken när jag hörde detta... JÄVLA VALVE! vadå hl : source inte i soruce ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) ... Redigerad 28 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts