Topp3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hon hade nog sex med sin kille, men när Weener skrek så blev hon rädd och avbröt!! Därför kom hon inte. Moahahahaha. Hmm... HL2 äger. Har kommit till... öh... ja. Är mitt i City 17 och slåss mot en jävla massa Combines iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hon hade nog sex med sin kille, men när Weener skrek så blev hon rädd och avbröt!! Därför kom hon inte. Moahahahaha. Hmm... HL2 äger. Har kommit till... öh... ja. Är mitt i City 17 och slåss mot en jävla massa Combines iallafall. Haha Jag är i Kleiners lab igen, inte lirat på ett jävla tag Har det inte på den datorn jag sitter vid nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 klarade om spelet förra gången försökte jag prata me folk osv. men nu kutade jag bara RAKT igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Sådärja, klarade det nu. Precis som alla andra spel var det alldeles för kort. Men det var kul på slutet, och bara röja runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vilken svårighetsgrad körde du på? Själv kör jag på Medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vilken svårighetsgrad körde du på? Själv kör jag på Medium. Körde på easy. :"> För det mesta är jag så jävla sämst på FPS, förutom Doom 3 kör jag alltid på easy. Lättare att äga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kul att klara ett spel på 2-3 dagar (no offense). Jag kör på Medium och är på Chapter 4. Har haft spelet sen i tisdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kul att klara ett spel på 2-3 dagar (no offense). Nej, det är ju inte det. Men det beror inte på svårighetsgraden, oavsett vilken svårighetsgrad man kör på borde det ta lite längre tid ifall man spelar som jag gjorde, d.v.s. tog det lugnt och letade efter saker, utforskar banorna och sånt. Finns knappt nåt nytt FPS som tar lång tid att klara. De tre senaste stora FPS:en, FarCry, Doom 3 och HL2 klarade man på en tre-fyra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Far Cry har jag inte klarat ännu. Fast det laggar bajs på min dator, så jag väntar med att köra det tills jag får en ny burk. Doom 3 har jag inte... HL2 håller jag, som sagt, på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ska köra hard nu ! wish me luck ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 damn! vad jag hade fel om hl2 jag trode att det skulle vara lika sugit som ettan men det var sk*t kul och det är roligt att köra svävare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 damn! vad jag hade fel om hl2 jag trode att det skulle vara lika sugit som ettan men det var sk*t kul och det är roligt att köra svävare. Sugit? Ettan är det roligaste spel jag har spelat. Man kan inte tycka att de är sugit med tanke på när de kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Sugit? Ettan är det roligaste spel jag har spelat. Man kan inte tycka att de är sugit med tanke på när de kom ut tycker HL är stundtals frusterande .. när man kör fast och när man ser G-man !!! hatade honom i ettan ÄÄLSKAR honom i tvåan !!! jag vill vara som g-man .. självsäker och mystisk ! och cool ... ....med portfölj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jo, det är rätt coolt att ha portfölj du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 P-C @ Packa ner dina skolprylar i en portfölj då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Oh, crap. Nu har jag kommit till "We don't go to Ravenholm...". Fan, det är så läskigt det är. Jag kom och tänka på dom där zombie- ljuden där dom prata baklänges. Och Alyx sätt att säga det på+ det avbrutna meddelandet - "Don't go through re....". Allt vart bara så creepy på nåt sätt! Och jag är den enda som är vaken i huset och ska lägga mig snart! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Ravenholm är förfärligt, vet. Men om du bara ser till att ha fullt magasin hela tiden och aldrig Gravity Gun framdragen mer än nödvändigt, borde det gå. Möjlig spoiler, men den är hjälpsam också: Senare kommer typ überzombies, men de är rätt lätta om du strafar och använder magnum eller din nya Spas och skjuter dem i skallen. Och du måste skjuta huvudet, annars kommer überheadcrabsen och slår ner din hälsa till 1. Och det är inte bra. Sådär. Redigerad 27 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ÅHHHH HERREGUD!!!!!!! :'( Det flög just förbi ett flygplan här utanför, men det lät skitonstigt. Höll på att skita på mig. Vågar jag gå ned för trappen och dricka vatten? Ja, jag kanske är lätt uppskrämd av små patetiska saker. Tack för tipsen förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Mjaa... Gör som jag, spela Ravenholm kl. 2:30 med 7.1 surroundsystem... Jag var så jävla rädd! Fy fan! Ett spel har aldrig skrämt mig så mycket som HL2 i Ravenholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vad är det som är så väldigt läskigt med Ravenholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts