Jump to content

Half-Life 2!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hon hade nog sex med sin kille, men när Weener skrek så blev hon rädd och avbröt!! ^_^ Därför kom hon inte. Moahahahaha.

Hmm... HL2 äger. Har kommit till... öh... ja. Är mitt i City 17 och slåss mot en jävla massa Combines iallafall.

Haha -_-

Jag är i Kleiners lab igen, inte lirat på ett jävla tag :)

Har det inte på den datorn jag sitter vid nu :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att klara ett spel på 2-3 dagar (no offense).

Nej, det är ju inte det. Men det beror inte på svårighetsgraden, oavsett vilken svårighetsgrad man kör på borde det ta lite längre tid ifall man spelar som jag gjorde, d.v.s. tog det lugnt och letade efter saker, utforskar banorna och sånt.

Finns knappt nåt nytt FPS som tar lång tid att klara. De tre senaste stora FPS:en, FarCry, Doom 3 och HL2 klarade man på en tre-fyra dagar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sugit? Ettan är det roligaste spel jag har spelat. Man kan inte tycka att de är sugit med tanke på när de kom ut :P

tycker HL är stundtals frusterande ..

när man kör fast och när man ser G-man !!!

hatade honom i ettan ÄÄLSKAR honom i tvåan !!! :rolleyes:

jag vill vara som g-man .. självsäker och mystisk ! och cool ...

....med portfölj...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, crap. :P Nu har jag kommit till "We don't go to Ravenholm...". ;)

Fan, det är så läskigt det är. Jag kom och tänka på dom där zombie- ljuden där dom prata baklänges. Och Alyx sätt att säga det på+ det avbrutna meddelandet - "Don't go through re....". ;)

Allt vart bara så creepy på nåt sätt! ;)

Och jag är den enda som är vaken i huset och ska lägga mig snart! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ravenholm är förfärligt, vet. Men om du bara ser till att ha fullt magasin hela tiden och aldrig Gravity Gun framdragen mer än nödvändigt, borde det gå.

Möjlig spoiler, men den är hjälpsam också:

Senare kommer typ überzombies, men de är rätt lätta om du strafar och använder magnum eller din nya Spas och skjuter dem i skallen. Och du måste skjuta huvudet, annars kommer überheadcrabsen och slår ner din hälsa till 1. Och det är inte bra. :P

Sådär.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor