Meller Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 slutet !! kan vara en SPOILER men .. tycker inte jag Hmm, jo det där var en spoiler vänligen posta inte sådana här... Jag är just nu på Nova Prospect eller va de hette Jag är rädd som fan för att gå ner till fångarnas gamla celler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Jag har HL2 nu! Ska iväg och installera, tjoflöjt. Extremt glad... och tänk att jag har KÖPT ett spel. Jag tycker jag förtjänar att bli hedersmedlem, eller mode... ok, det är jag visst. Men ändå. Edit Installerar nu... seeegt. Jag har en jeflans tur egentligen. Eller rättare sagt, P-C har en jävla tur. Ifall inte den där spoilern vad det nu är hamnat på förra sidan så jag missat den, då hade jag nog gjort något hemskt. Redigerad 24 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 slutet !! kan vara en SPOILER men .. tycker inte jag men tjocka unge!! kommer hata dig för all framtid samt ägna mitt liv åt att förstöra ditt (jaja du skrev spoiler det såg jag, men orka läsa att det var slutet!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 tänkte precis köpa hl2 genom steam men skiten ville itne ta mitt kort (Maestro) får dra till affären imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Är det någon skillnad mellan denna Collector's Edition som finns på speldirekt.com och denna som finns på megastore.se? På bilderna ser de nämnligen olika ut samt att det inte verkar ingå någon "Prima Book" i den på megastore. Stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Är det någon skillnad mellan denna Collector's Edition som finns på speldirekt.com och denna som finns på megastore.se? På bilderna ser de nämnligen olika ut samt att det inte verkar ingå någon "Prima Book" i den på megastore. Stämmer detta? Har beställt genom Megastore, det är troligen samma men dom glömt att skriva dit den där boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 P-C är ett arsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 P-C är ett arsel så .. borttagen ... Meller = personlighetsklyvning Hmm, jo det där var en spoiler vänligen posta inte sådana här...Jag är just nu på Nova Prospect eller va de hette Jag är rädd som fan för att gå ner till fångarnas gamla celler haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 så .. borttagen ... Meller = personlighetsklyvning haha Haha jomen, min spoiler om att nova prospect var ju väldigt farlig eller hur? Ingen som har varit där vet hur de ser ut, bara att det finns celler i fängelset som heter nova prospect, farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 En kompis som jag alltid har trott varit kunnig inom datorer och spel påstod idag att man var tvungen att ha bredband/en snabb uppkoppling för att lira HL2 i SINGEL PLAYER. Jag som modemanvändare skulle inte bli lycklig om det nu är fallet att man behöver en snabbare uppkoppling än ett modem för att registrera spelet eller för att kunna lira det i singelplayer... Det enda jag har läst är att man behöver internet-uppkoppling, så jag hoppas att det går att lira med modem och att man inte behöver vara uppkopplad när man lirar singelplayer (varför man nu i hela helvetet man nu skulle behöva vara det?) Så, går spelet att registrera (eller vad man nu behöver göra) med ett vanligt 56k-modem? Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Klart det går, men det tar nog ett bra tag. Uppdatera Steam, registrera, verifiera HL2-filerna och dekryptera filerna. Tog en kvart-20 minuter för mig första och andra gången, och jag har BBB 10 Mbit/s. Det går, men tar nog ett tag. Hela den här Steam-grejen var jävligt dumt att Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Klart det går, men det tar nog ett bra tag. Uppdatera Steam, registrera, verifiera HL2-filerna och dekryptera filerna. Tog en kvart-20 minuter för mig första och andra gången, och jag har BBB 10 Mbit/s. Det går, men tar nog ett tag. Hela den här Steam-grejen var jävligt dumt att Valve. Det gick lika snabbt för mig med 0.25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Cracka spelet istället... Orka sitta en hel dag och tanka ner ett spel man faktiskt köpt... Valve skall brinna och förtjänar att bli crackade, copade och ägda... (Plus, cracken är inte olaglig...) Redigerad 25 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hade faktiskt tänkt beställa det på internet med 5-6 polare, men enligt mina beräkningar tar det 4.6 dagar att registrera det och uppdatera Steam med ett modem på 30kbit/sek. Så vi fixar det olagligt istället... Hata Steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Lär bli ganska svårt, eftersom att du (som sagt) måste registrera spelet via Steam och sen dekryptera filerna där. Även om du laddar ned dom dekrypterade filerna går det inte heller. Varför? För att när du installerar spelet hamnar alla filer i Steam mappen och det kan bara köras via Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Lär bli ganska svårt, eftersom att du (som sagt) måste registrera spelet via Steam och sen dekryptera filerna där. Även om du laddar ned dom dekrypterade filerna går det inte heller. Varför? För att när du installerar spelet hamnar alla filer i Steam mappen och det kan bara köras via Steam. Warezversionen/erna fungerar perfekt. Till alla er som tror att jag bara tankar mina spel: Jag har köpt min version av HL2. Redigerad 25 november, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vill man lira det olagligt så finns det andra vägar att gå än genom Steam. Så frukta icke Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag är i mitten av Ravenholm nu. SPOILER Fy helvete vad jag hatar dom där snabba, springande zombierna som hoppar mellan hustaken och skriker skithögt. Dom fick mig att skrika högt i rummet, syrran kom inte och undrade vad jag sysslade med. Fy fan vad dom är äckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vill man lira det olagligt så finns det andra vägar att gå än genom Steam. Så frukta icke Kalan Precis, skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag är i mitten av Ravenholm nu. SPOILER Fy helvete vad jag hatar dom där snabba, springande zombierna som hoppar mellan hustaken och skriker skithögt. Dom fick mig att skrika högt i rummet, syrran kom inte och undrade vad jag sysslade med. Fy fan vad dom är äckliga Kom inte syrran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts