Weener Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) På fragzone... Fan va äckligt de hade varit att lira ravenholm nu Jag har inte kommit till Ravenholm ännu Men jag har lyssnat på dom hemska Zombie ljuden, båda baklänges och framlänges. Jag kommer dö av skräck Redigerad 23 november, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men jag har lyssnat på dom hemska Zombie ljuden, båda baklänges och framlänges. Jag kommer dö av skräck Oh, you will, babyboy. Nej men, det är jävligt läskigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 lyssnade på zombie-ljudet nyss, stämmer ju faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 lyssnade på zombie-ljudet nyss, stämmer ju faktiskt Vart finns det!? Länk?! Hittar det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vart finns det!? Länk?! Hittar det inte! hl2\sound\npc\zombie\moan_loop3.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) hl2\sound\npc\zombie\moan_loop3.wav Ahh, tack. Det där ska man skrämma polarna med mitt i natten. Redigerad 23 november, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hl2\sound\npc\zombie\moan_loop3.wav Ingen som kan lägga upp filen, så de som ännu inte köpt HL2 kan få lyssna? Eller det kanske är olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ingen som kan lägga upp filen, så de som ännu inte köpt HL2 kan få lyssna? Eller det kanske är olagligt? http://www.fz.se/forum/viewtopic.php?t=45665&start=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det var ju bara kul, inte läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 GAH!! Ilska!! När jag för en gångs skull skulle KÖPA ett spel, då nekar kärringen i kassan mig till det. Bara för att HL2 har 18+-märkning så fick jag inte köpa det... suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 GAH!! Ilska!! När jag för en gångs skull skulle KÖPA ett spel, då nekar kärringen i kassan mig till det. Bara för att HL2 har 18+-märkning så fick jag inte köpa det... suck. Beställ det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Beställ det då Höh? Nej, jag är för lat. Ska dra med mig morsan till affären sen när hon slutat, då kan de inte låta bli att sälja spelet ifall hon är med och intygar att jag får köpa det. Suck... man känner sig som ett barn igen. Får inte handla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 HAHA, vilken jädra moralkärring! Inte undra på att folk laddar ned spel när dom ej får köpa dom. Själv är jag på Chapter 3 (Route Kanal). Hatar dom där jävla svävarna med knivblad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 GAH!! Ilska!! När jag för en gångs skull skulle KÖPA ett spel, då nekar kärringen i kassan mig till det. Bara för att HL2 har 18+-märkning så fick jag inte köpa det... suck. jag stack in i en affär köper hl2 sen typ kommer min kompis går in å ska köpa d han får inte (han ä lika gammal som jag fast typ 10 cm kortare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag stack in i en affär köper hl2 sen typ kommer min kompis går in å ska köpa d han får inte (han ä lika gammal som jag fast typ 10 cm kortare) Jag är 186cm så jag går raka in och handlar vilket spel som helst när det står en moralkärring i disken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag stack in i en affär köper hl2 sen typ kommer min kompis går in å ska köpa d han får inte (han ä lika gammal som jag fast typ 10 cm kortare) Säg till din polare att han kan stämma dom för diskrimeniring (stavnning?)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 GAH!! Ilska!! När jag för en gångs skull skulle KÖPA ett spel, då nekar kärringen i kassan mig till det. Bara för att HL2 har 18+-märkning så fick jag inte köpa det... suck. Det är ju bara att be kärringen att ringa till en förälder och fråga om du får köpa... det gjorde jag med GTA: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag är 186cm så jag går raka in och handlar vilket spel som helst när det står en moralkärring i disken. Jag är också 186 (eller mer, wtf), men jag fick ändå inte. Måste bero på att jag rakade mig i måndags. Fredrico: Jo, frågade om det inte gick att göra så, men jag fick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag är 1, 92 och har hitills inte blibit hindrad från att köpa ett spel! Förresten, hur många tror jag kommer överleva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) slutet !! kan vara en SPOILER men .. tycker inte jag så nu tog jag bort den Redigerad 25 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts