KalleR Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fixa Steam nu så jag lan lira HL2 när jag köpt det. Har aldrig använt Steam förut, så här är några frågor: Inaktiveras ens konto om man inte andvänder det på länge? Vart bara en fråga. har du betalt för hl2 kan dom ju inet inaktivera ditt konto bara för att du inte känner för att spela på ett tag svar: nej kontona inaktiveras ej! jag har knapt använt mitt konto sen 1.6beta och det funkar fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Hur många chapters e det på HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 15 Kapitel! Behöver hjälp på Rovenholm när man har fått shotgun vad ska man göra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Skiten man får i slutet av spelet är helt !"¤!#@ fantastiskt roligt att använda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 15 Kapitel! Behöver hjälp på Rovenholm när man har fått shotgun vad ska man göra sen? Om du inte redan hoppat i vattnet så ska du göra det, en "behållare" som du ska hoppa i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Tack! Har nu kommit till den där snubben vid Rovenholm där när han säger typ: att man ska handbrake nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Tack! Har nu kommit till den där snubben vid Rovenholm där när han säger typ: att man ska handbrake nånting? Dra i spaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Tack! Har nu kommit till den där snubben vid Rovenholm där när han säger typ: att man ska handbrake nånting? Ska du ha hjälp med varenda liten sak i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 hehe fatta inte va man skulle göra på d stället såg inte korgen ( ) så skjöt men del zombies å hoppa ner å sprang mot den där porten å han typ "almost there" å jag bara typ "yay" blir jagad av vampyrzombiegrejjerna iaf så typ hittar jag ingen utgång å han typ step in the vafan han säger så letar jag efter d :S men sen iaf loadar jag å lyssnar på va han sägr å ser korgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Spelet är köpt och jag håller på att installera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 visste ni att om man spelar upp ljuden (tex när dom håller på att brinna upp) från zombierna baklänges så hör man att dom säger "GAHH GOD HELP ME!!!" någonting... rätt ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 visste ni att om man spelar upp ljuden (tex när dom håller på att brinna upp) från zombierna baklänges så hör man att dom säger "GAHH GOD HELP ME!!!" någonting... rätt ballt hm... hur fick du reda på det ? jag tycker det låter som UUHI AAH HIIEE fast om det är "EM PLEH DOG HHAG" så stämmer det nog ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hoho, många polares steamkonton har blivit bannade pga att dom kört HL2 olagligt Tur att man själv inte gjort de, får iofs Collectors Edition i dec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 visste ni att om man spelar upp ljuden (tex när dom håller på att brinna upp) från zombierna baklänges så hör man att dom säger "GAHH GOD HELP ME!!!" någonting... rätt ballt Med vilket program kan man öppna ljudfilerna daaaaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 VALVE ahr ovanan att lägga sina ljudfiler i .WAW så man kan öppna dom i ljudinspelaren har inte testat men jag anatar det !! BTW !! såhär ser combine ut utan dräkt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 VALVE ahr ovanan att lägga sina ljudfiler i .WAW så man kan öppna dom i ljudinspelaren har inte testat men jag anatar det !! Det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag kommer inte ihåg var dom ljuden var .... sök här typ efter "god help me, zombies eller så": HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 På fragzone... Fan va äckligt de hade varit att lira ravenholm nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 De är de jag gör nu, men jag har inte så mycket kvar tills jag kommer till Highway 17. Jag är där vid den där "monstret" som suger upp en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts