Korven Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ja jag har köpt spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ja jag har köpt spelet så trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 så trevligt Läs posterna innan du börjar spamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Köp spelet?! Annars om du har köpt det så vet jag inte ehem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
d0ze Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag har samma problem som du korven. När spelat börjar ladda stängs det bara ner utan förklaring. Jag har letat efter svar men inte hittat något Jag har en router med inbyggd brandvägg. Om du även har en router så ska du prova att öppna följand portar i din brandvägg: UDP 1200 UDP 27000 to 27015 TCP 27015 to 27039 jag kan personligen inte öppna dessa portar eftersom jag inte vet hur man gör. Skulle du kunna testa och sedan kunna skriva om du lyckas få igång det så gör jag det samma // MVH D0ze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 E det någon som vet hur man ska göra på den banan som heter Entangnal (eller något liknande) så kommer man till ett rum så säger hon tjejen att det kommer soldater så jag ska sätta sånna typ sentryguns som skydd vid dörrarna sen kommer det kanske 10 soldater sen säger hon tjejen att hon ska komma så fort hon bara kan men sen händer inget, har kanske yrat omkring i det rummet i en timme.... Snälla vet någon hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag har samma problem som du korven. När spelat börjar ladda stängs det bara ner utan förklaring. Jag har letat efter svar men inte hittat något Jag har en router med inbyggd brandvägg. Om du även har en router så ska du prova att öppna följand portar i din brandvägg: UDP 1200 UDP 27000 to 27015 TCP 27015 to 27039 jag kan personligen inte öppna dessa portar eftersom jag inte vet hur man gör. Skulle du kunna testa och sedan kunna skriva om du lyckas få igång det så gör jag det samma // MVH D0ze sorry can inte häller öppna dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Nu har jag äntligen fått igång spelet efter många "om" och "men". Det är ju så grymt skön stämning i spelet! Det är helt omöjligt att jämföra med Quake 3, som enligt mig var kasst. Har bara spelat tills *SPOILER* man just fått kofoten av Barney och skall ta sig genom kanalerna till nästa labb. *SPOILER END* Jag är redan kär! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 KAN INGEN HJÄLPA mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) KAN INGEN HJÄLPA mig?? **SPOILER** Det finns fyra dörrar där fienderna kommer ifrån. Placera ut de tre kanonerna (med gravity gun eller bara lyft dem vanligt). Ställ en kanon vid varje dörr och den sista dörren täcker du själv med tex shotgun. Sen säger Alyx nåt på radion och då ska soldaterna börja komma. Redigerad 21 november, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 d0ze vad har du för grafic kort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) EDIT: Fixade detta. Farsan hjälpte mig. Nu har jag gjort det surt för mig... Jag råkade ändra en grej i Graphics och tröck på Apply, och då krashade det, tydligen kunde inte mitt grafikkort hantera det. Nån som vet hur man ändrar i inställningar annars? :'( Har prövat att installera om men det funkar inte... Redigerad 21 november, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Tog 14 minuter (från att jag stoppade in cd:n) att installera spelet Jag harr aldrig sett ett spel som ser så bra ut och ändå flyta så bra. Här är jag med min geforce 3, 1800+ och 640 mb pc133 ram dator. Kör det på 1024X768 allt fullt utom "vatten" och "textures" som är "medium" eller vad det heter ingame, ändå flyter det bättre än UT/AA/Hitman3/BF. Riktigt kul är det att skjuta på folk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Min favorit, Gravity Gun + Cirkelsågsklinga http://mikolan.starbase.se/pics/screenshots/d1_town_040000.jpg http://mikolan.starbase.se/pics/screenshots/d1_town_040001.jpg http://mikolan.starbase.se/pics/screenshots/d1_town_040002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Min favorit, Gravity Gun + Cirkelsågsklinga http://mikolan.starbase.se/pics/screenshots/d1_town_040000.jpg http://mikolan.starbase.se/pics/screenshots/d1_town_040001.jpg http://mikolan.starbase.se/pics/screenshots/d1_town_040002.jpg Det är min favorit också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Mitt favoritvapen är lätt Gravity Gun + Färgburk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 gravgun + "liten boll som sprutar el på dig" attacha tiotusen sånna i röven på buggyn..... wieeee! *flygplan* -The almighty Grötmannen has spoken- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Gravity Gun och Sågklinga Sen går man omkring och skuter av huvudet på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 gravity gun + tunnor/färgburk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fixa Steam nu så jag lan lira HL2 när jag köpt det. Har aldrig använt Steam förut, så här är några frågor: Inaktiveras ens konto om man inte andvänder det på länge? Vart bara en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts