Meller Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Överreagera? Nej men, varsågod. Ett screen, vad ska man göra här? Får stötgrejs varje gång jag ska gå upp för det förbannade stegen. http://upload.gtaportal.com/21835.jpeg Uppe i huset bakom dig, där ska du in och upp på övervåningen. Det finns en strömbrytare/knapp där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Wee, snart kommer mormor med Half Life 2 Vad jag förstått är det inte bara pangpang i HL2 utan även klura ut grejer? Verkar kul Japp, mycket skjuta och mycket klura Fan vad jobbigt det är på stranden . Klarat det nu iaf BTW, sry för dubbelpost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fienden är vulgära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hm vad är det för skillnad på H-L2 H-L Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Half Life: Source är HL(1) fast med samma grafikmotor (eller?) som HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Half Life: Source är HL(1) fast med samma grafikmotor (eller?) som HL2. precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Haha! Nu har jag klarat kapitel 15! Nu återgår jag till att bygga roliga grejor i Star Wars Galaxies. Redigerad 20 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Måste man registrera spelet via Steam för att kunna spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Måste man registrera spelet via Steam för att kunna spela? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 WTF! Jävligt onödigt... Varför ska Valve jämt krångla till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 WTF! Jävligt onödigt... Varför ska Valve jämt krångla till det? För att försvåra för dem som har laddat ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ja, men det är ingen bra lösning. Dom borde göra som R* gjorde med SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Den ultimata bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 AAAOW !! jag har klarat spelet !! propps till mig eller hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 AAAOW !! jag har klarat spelet !! propps till mig eller hur?? Varsådog, två proppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ja, men det är ingen bra lösning. Dom borde göra som R* gjorde med SA. Vad var det för lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vad var det för lösning? haha jag undrar samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Om man laddar ner de så behöver man inte Steam eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 efter som detta är Hl 2 topicen so postar jag det här jag har precis installerat Hl2 allt är 100% och det står att det är ready men så fort när jag startar kommer den där valve grejen upp och sen står det loading sen crashar det till skriv bordet utan nån meddelande eller nåt. nån som vet hur jag kan fixa det här eller känner igen sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 efter som detta är Hl 2 topicen so postar jag det här jag har precis installerat Hl2 allt är 100% och det står att det är ready men så fort när jag startar kommer den där valve grejen upp och sen står det loading sen crashar det till skriv bordet utan nån meddelande eller nåt. nån som vet hur jag kan fixa det här eller känner igen sig? Köp spelet?! Annars om du har köpt det så vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts