KalleR Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Öh, jo. Du ska in i hissen med henne. Två fina bilder: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up..._eli_020003.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up..._eli_020001.jpg men som jag sa funkar det inte åka i hissen, tror du inte jag provat redan? händer inget om jag tycker på knapparna i hissen och alex står bara kvar som ett fån utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ta tag i Alex huvud med gravity-gun och skjut in henne i hissen då? Nä men seriöst, jag vet inte. Har en fråga angående HL2, har man oändligt med tid/skott att ta upp grejer med det vapnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Dyu.jpg åååååh det avr där jag dog för första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 men som jag sa funkar det inte åka i hissen, tror du inte jag provat redan? händer inget om jag tycker på knapparna i hissen och alex står bara kvar som ett fån utanför flytta dig så att hon kan trycka för det är hon som ska trycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 tre korta frågor. kan gordon prata i tvåan? påmminer bannorna och spelet om ettan för att jag gillade inte ettan? finns det melansekvenser eller är det som i etan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag har kommit till banan "Higway 17" Möjlig spoiler: Där amn ska köra iväg med en Buggy och göra nått, men nästan direkt så kommer man till ett hopp och man måste använda turbo, men den är "Not bound" enligt listan, och jag har inte hittat nånsatns där man kan välja nån knapp för turbon, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ja du... låter in det som en smart idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 flytta dig så att hon kan trycka för det är hon som ska trycka "alex står bara kvar som ett fån utanför" men som sagt, jag har redan löst det, tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Fick Gravity Gun nyss, fetaroligt ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 äh ni har ju inte kommit nånvart! jag har kommit till nova prospect !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vad ger ny för betyg på spelet e de värt oo köpa men jag vet inte om min dator klarar av de skriv de sämsta man kan ha för kunna spela de ellet medium eller nått. Vill ha de men vet inte om de funkar på datan..:! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vette fan om de här postats förrut men lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 haha sverige style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Nu har man beställt Collectors Edition (plåtlådan). Förväntar mig något storslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vette fan om de här postats förrut men lol. Tack vare en svenne som jobbar på Valve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Fy vad Ravenholm är tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Fy vad Ravenholm är tråkigt.. Håller med... Hatar dom där snabba skitarna som kommer när man får shotgun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Har köpt HL2 för några minuter sedan, och installerar nu... Segt det går! Fast det är klart, det är ju stort som f*n så det är ingen förvåning... Redigerad 19 november, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) CSS funkar utan lagg och så. Tror ni HL2 funkar på min dator på lägsta? Redigerad 19 november, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Har fastnat på Ravenholm... På det där stället där det hänger en snubbe i ett rep mitt i gatan, och det finns en sån där "kniv" som man kan sätta på och stänga av, fast bladet lostnar när man sätter på den, det verkar även vara oändligt med fiender, vad ska man göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts