kattälskaren Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Vad är det för skillnad på postal 2 och postal 2:stp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 STP har multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Stp står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 share the pain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Hur kan du spela de? Du är ju bara 9 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 KATTÄLSKAREN: SPELA INTE DET!!! Jag tror inte att dina föräldrar skulle uppskatta det!!!! Det innehåller vuxen humor, nakenhet (..ja), otroligt mycket våld, svart humor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) mmm... håller med skribb Edit: Vem e naken? Pervert Redigerad 21 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Skribb plz, när du var nio år vad va det man ville göra då? Jo, göra saker man inte får.. Och detta spelet är ju ett prakt exempel.. Det har allt som en nio-åring inte ska handskas med.. Och det är helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jo jag spelade ifs Tekken serien när jag va 5-6 =) och resident evil spelen också dom blev man ju inte lite rädd av. och half life... fick mardrömmar av oppossing force LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) mmm... håller med skribb Edit: Vem e naken? Pervert i STP-versionen finns det s.k "postal babes", dom är inte snåla med att visa vad deras bakdelar klär sig i edit: nej du stell sån var inte jag.. inte när det handlar om våld iaf Redigerad 21 juli, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jo sen finns det ju dom där gimparna en dansar på discot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Skribb plz, när du var nio år vad va det man ville göra då? Jo, göra saker man inte får.. Och detta spelet är ju ett prakt exempel.. Det har allt som en nio-åring inte ska handskas med.. Och det är helt underbart! mm... Jag såg på Power Rangers och sen gick jag ut och slogs med min kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 i STP-versionen finns det s.k "postal babes", dom är inte snåla med att visa vad deras bakdelar klär sig i edit: nej du stell sån var inte jag.. inte när det handlar om våld iaf Ähh, vad var du för kärring när du va liten då? Jag gjorde allt för att få mina föreldrar förbannade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Ähh, vad var du för kärring när du va liten då? Jag gjorde allt för att få mina föreldrar förbannade! då har vi nått gemensamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) Ähh, vad var du för kärring när du va liten då? Jag gjorde allt för att få mina föreldrar förbannade! och det gjorde inte jag då dom band fast mig i en sele i ett träd på gården när jag var 3-4 år spelade castle wolfenstein (eller vad det heter) och doom när jag var 4-5 år:P Redigerad 21 juli, 2004 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 mm... Jag såg på Power Rangers och sen gick jag ut och slogs med min kompis... Hahaha det var ju därför du la ner det för det va nån killar som hade sparkat ner nån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 som för övrigt dog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 jag slog mina kompisar inann Power rangers men iaf Share the pain e FETT roligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 postal e fan sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Kan nån visa en bild på Postal babes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts