FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Enorma svärd, rida på kycklingar och att stoppa ondskan som vill förgöra världen. lol..jag avstår nog från å pröva =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Är det värt att köpa då? beror på om du gillar bra storys, slagsmål och uppgraderingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) lol..jag avstår nog från å pröva =P Nej nej nej, det är jättekul! Nämen seriöst, FF är väldigt bra spel. I alla spel har det varit en extremt gripande story (särskilt FF7.. ett mästerverk), och karaktärerna är perfekt gjorda. De har alla olika personligheter, och... ja... det är skitbra spel helt enkelt. Ska man börja köra FF, borde man börja med FF7. Det är svårast. Men även roligast att spela igenom. Edit: Stavfel. Hata hata hata... Redigerad 23 juli, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Okeeeej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Nej nej nej, det är jättekul! Nämen seriöst, FF är väldigt bra spel. I alla spel har det varit en extremt gripande story (särskilt FF7.. ett mästerverk), och karaktärerna är perfekt gjorda. De har alla olika personligheter, och... ja... det är skitbra spel helt enkelt. Ska man börja köra FF, borde man börja med FF7. Det är svårast. Men även roligast att spela igenom. Edit: Stavfel. Hata hata hata... FF7, det va de innan Squall va? Squall och FF8 (el 7) Tycker jag va helt otrolig, fast då hade jag iof inte kört något FF innan men det var rusktigt häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 FF7, det va de innan Squall va? Squall och FF8 (el 7) Tycker jag va helt otrolig, fast då hade jag iof inte kört något FF innan men det var rusktigt häftigt! jupp, FF7 handlar om Shinra, lifestream och annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Jag vill bara passa på att säga att Squaresoft håller på att göra en FF7 film som kommer att handla om FF7.... , kanske inte helt oväntad men ändå, Iallafall kommer den att heta "FF7 Advent Child", eller nåt liknande och utspela sig 5 år efter att FF7 spelet slutar. Mer info finns på Squaresofts hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Vill spela FF nu, men ja sitter fast på ps2 speltet (ja vet, kommer ej ihåg va skiten heter)... Tidus e iaf huvudrollen... Jag ska döda sins avkomma, nån som vet hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Jag vill bara passa på att säga att Squaresoft håller på att göra en FF7 film som kommer att handla om FF7.... , kanske inte helt oväntad men ändå, Iallafall kommer den att heta "FF7 Advent Child", eller nåt liknande och utspela sig 5 år efter att FF7 spelet slutar. Mer info finns på Squaresofts hemsida... 1: SquareSoft finns inte längre, det är Square Enix nu. 2: Nej det var inget nytt, finns redan trailers och bilder från filmen. 3: Den kommer att utspelas 2 år efter filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Vill spela FF nu, men ja sitter fast på ps2 speltet (ja vet, kommer ej ihåg va skiten heter)... Tidus e iaf huvudrollen... Jag ska döda sins avkomma, nån som vet hur? Vilken av dom? Man möter rätt många avkommor under spelets gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 1: SquareSoft finns inte längre, det är Square Enix nu. 2: Nej det var inget nytt, finns redan trailers och bilder från filmen. 3: Den kommer att utspelas 2 år efter filmen. 1 Jag vet, men jag skrev snabbt och tänkte inte på det. 2 Jo för vissa är den ny, dock inte för mig. 3 Jasså, jaha.. om det nu är så noga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts