Jump to content

Final Fantasy på tv ikväll

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

lol..jag avstår nog från å pröva =P

Nej nej nej, det är jättekul! :P

Nämen seriöst, FF är väldigt bra spel. I alla spel har det varit en extremt gripande story (särskilt FF7.. ett mästerverk), och karaktärerna är perfekt gjorda. De har alla olika personligheter, och... ja... det är skitbra spel helt enkelt. :P

Ska man börja köra FF, borde man börja med FF7. Det är svårast. B) Men även roligast att spela igenom.

Edit: Stavfel. :( Hata hata hata...

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej nej, det är jättekul! :P

Nämen seriöst, FF är väldigt bra spel. I alla spel har det varit en extremt gripande story (särskilt FF7.. ett mästerverk), och karaktärerna är perfekt gjorda. De har alla olika personligheter, och... ja... det är skitbra spel helt enkelt. :P

Ska man börja köra FF, borde man börja med FF7. Det är svårast. B) Men även roligast att spela igenom.

Edit: Stavfel. :( Hata hata hata...

FF7, det va de innan Squall va?

Squall och FF8 (el 7) Tycker jag va helt otrolig, fast då hade jag iof inte kört något FF innan men det var rusktigt häftigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bara passa på att säga att Squaresoft håller på att göra en FF7 film som kommer att handla om FF7.... :wacko: , kanske inte helt oväntad men ändå, Iallafall kommer den att heta "FF7 Advent Child", eller nåt liknande och utspela sig 5 år efter att FF7 spelet slutar. Mer info finns på Squaresofts hemsida... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bara passa på att säga att Squaresoft håller på att göra en FF7 film som kommer att handla om FF7.... :wacko: , kanske inte helt oväntad men ändå, Iallafall kommer den att heta "FF7 Advent Child", eller nåt liknande och utspela sig 5 år efter att FF7 spelet slutar. Mer info finns på Squaresofts hemsida... :huh:

1: SquareSoft finns inte längre, det är Square Enix nu. ;)

2: Nej det var inget nytt, finns redan trailers och bilder från filmen.

3: Den kommer att utspelas 2 år efter filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
1: SquareSoft finns inte längre, det är Square Enix nu. :P

2: Nej det var inget nytt, finns redan trailers och bilder från filmen.

3: Den kommer att utspelas 2 år efter filmen.

1 Jag vet, men jag skrev snabbt och tänkte inte på det. :blink:

2 Jo för vissa är den ny, dock inte för mig.

3 Jasså, jaha.. om det nu är så noga....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor