AE_Dave Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Ganska många vet nog om det men jag tänkte att det ändå kan vara någon final fantasy fan här som inte vet det: Ikväll klockan 2100 h så visar dom Final Fantasy (filmen) på antingen om det var 5an eller 4an För er som inte sett den förut eller inte vet vad det är så är filmen datoranimerad och baserar sig på spelserien Final Fantasy (Iaf enligt vad jag hört ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 vad gör man i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Den suger. Ingen Final Fantasy-känsla, och filmen är så dålig så jag förlorade 40 IQ av att se den. Det enda bra i filmen är att den är snyggt gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 jo, den är ruskigt snyggt gjord, hyrde den när den släpptes, men som sagt, filmen har inget att göra med något av spelen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Den suger. Ingen Final Fantasy-känsla, och filmen är så dålig så jag förlorade 40 IQ av att se den. Det enda bra i filmen är att den är snyggt gjord. håller med dig till 100 %... ingen känsla alls... men snygg är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Kanske ska se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 den går på trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 *drewl* Filmen är satans snyggt gjord men har fan ingen handling.. Den är kass men helt underbar gjord..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 den har inget alls med spelserien att göra. enligt ett die hard-fan jag kände förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 den e så jävla snyggt gjord men den e så jävla kass! typ sommna när jag såg den på bio undra hur den nya FF filmen blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 kommer det nånsin komma ett final fantasy spel till xbox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Eeeek! Den hade ju inget med spelserien att göra :'( Var lite konstig story fast jag tyckte nog den gick att se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 kommer det nånsin komma ett final fantasy spel till xbox?? antagligen inte, i alla fall inte på en lång tid....+ såg filmen i alla fall, den har ju faktiskt en handling, och på vissa ställen var den ju rätt spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 *drewl* Filmen är satans snyggt gjord men har fan ingen handling.. Den är kass men helt underbar gjord..! Håller med till 99% fattade ingenting..en massa själar å shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Minns när man gick och såg dne på bio och förväntade sig stora svärd monster och magi, vad fick man? Hinduism blandat med sci-fi :< men den är otroligt snyggt gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Har inte änns velat se den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Minns när man gick och såg dne på bio och förväntade sig stora svärd monster och magi, vad fick man? Hinduism blandat med sci-fi :< men den är otroligt snyggt gjord edit: nm Redigerad 22 juli, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Såg den , gillar grafiken men hatar handligen. Enda roliga var soldaterna som spöade skiten ur / blev spöade skiten ur en massa vidunder. Vad handlar Final Fanatsy serien om då? (Spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Vad handlar Final Fanatsy serien om då? (Spelet) Enorma svärd, rida på kycklingar och att stoppa ondskan som vill förgöra världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Är det värt att köpa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts