Arman Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Denna bild är falsk men fortfarande väldigt noggrann och detaljerad... värd ett klick! Klick! Klick! An extremely detailed and successful map was too "SanAndreas" by Tminus; made. It shows the entire Westcoast with the cities lot Santos, San Fierro, read Venturra. Even if it concerns thereby no official map, I find her very fantasyful converted and therefore she is also worth a view! Clicks at the map around to the increased opinion to arrive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Att dom orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 jag säger mest lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Satan alltså. Och nu har även alla amerikaner börjat stava fel på Mt. Chiliad. Alla skriver Chilliad, Chillaid, Chil, bananhuvud, etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Lite väl stor tror jag, eller kommer det bli ungefär så där stort? med tanke på att varje stad är ungefär lika stor som vc och hela spelet 4-6 gånger så stort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Här är en till! Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 ganska snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Skit snygg tycker jag.. Mkt landskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Gammal version http://www.gtagaming.com/sanandreas/mapsdi...&creator=TMINUS Water all around! btw...var är Alcatraz och Area 51 "Tminus"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Han har väl antagligen glömt att måla ut det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Det kan omöjligt vara så mycket vatten, i öknen e det ju tillochmed vatten överallt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 jävlar va me vägar... finns iof sköar där ute i ingenstans, tro mig men om dom e så många vet ja väl inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Denna bild är falsk men fortfarande väldigt noggrann och detaljerad... värd ett klick! Klick! Klick! Den e väldit fet! Hade inte varit fel om orginalet blev så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Det kan omöjligt vara så mycket vatten, i öknen e det ju tillochmed vatten överallt!! So? Snyggaste fan-kartan hittils iaf... (Sluta klaga!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Stör mig fortfarande på alla som stavar fel på mt. chiliad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 btw...var är Alcatraz och Area 51 "Tminus"? Dom kanske inte fick se det, r* kanske har det hemligtstämplat så att ingen får se det och därför visar dom det inte kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Stör mig fortfarande på alla som stavar fel på mt. chiliad! Skicka en tårta på posten till "TMINUS"...sen när han ska äta den så flyger det upp en hand(Ingen riktig era silly bastards)som håller i en lapp med texten "mt. chiliad! Din dumma f*n" ...Bara mina små funderingar om det hela. Dom kanske inte fick se det, r* kanske har det hemligtstämplat så att ingen får se det och därför visar dom det inte kanske?? ? Dom har inte visat något... Redigerad 23 juli, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ? Dom har inte visat något... nehe hur kommer det säg att tidningarna har alla bilder och målar kartor då?? Improviserar dom det bara eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 alla de här kart bilderna är falska det 'r fan som har gjort det denna bilden är oxå falsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts