GTA_Erik Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 När jag skriver in www.gtamods.com så kommer jag till Gtasajten UF. Är inte det lite konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ja komerm till gtamods... =/...weird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Jag kom också till GTAsajten UF för några minuter sen men nu funkar det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Jag kom också till GTAsajten UF för några minuter sen men nu funkar det igen. kunda ni komma in på den?..när ni blev länkade till Uf:n? annars kanske det va nåra server andrningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 När servern är nere så kommer det fram PLESK på GTAsajten, men på GTAmods så kommer GTAsajtenUF upp.. Det är för att dom ligger lite konstigt på servern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts