oliwa Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 får man nått mera än livakter när ham har klarat 100 % ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Du får en vit t-shirt i Vercetti Estate, obegränsat med ammunition och bilarna tål dubbelt så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Du får en vit t-shirt i Vercetti Estate, obegränsat med ammunition och bilarna tål dubbelt så mycket. är det bara bilarna man använder själv då?.. eller alla bilar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 hej,jag undrar var man kan få tag i såndär 100% *mod* eller vad det heter som gör så att man får hundra procent klarat har redan klarat vc på ps2 men nu orkar jag inte köra igenom storyn igen..har nyligen köpt det till pc..tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 hej,jag undrar var man kan få tag i såndär 100% *mod* eller vad det heter som gör så att man får hundra procent klarat har redan klarat vc på ps2 men nu orkar jag inte köra igenom storyn igen..har nyligen köpt det till pc..tack på förhand Ladda ner en save. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Finns 100% saved games på nästan alla stora mod sidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15280 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Du får en vit t-shirt i Vercetti Estate, obegränsat med ammunition och bilarna tål dubbelt så mycket. Och 200 i heit o armor (fel stavning,rätta mig!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts