StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 är ju bara 13min kvar på min dl... :'( Men det är bara å installera det i minmajl/halflife ?? EDIT: Jag har en STEAM mapp, där finns bara några mappar sen har jag en STEAM GAMES där e några filer... har inge steamapps :'( Har du HL/CS/DoD/m.m installerat och har du spelat det över steam? Annars tror jag inte att steamapps mappen finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 spelade cs nyss, kan spela hl också.... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Sådär, gick in på valve o där fanns steam och steam apps... hehe... ^^ EDIT: Ooopss... Bubbel post ^^ Redigerad 22 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Har lirat ett tag. Vet nån några speciella hopp och grejs? (^o^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Installerar nu, den hittade till rätta mappen själv... ^^ Nån som vill spela nu? Adda mig på msn... xpisc@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Har lirat ett tag. Vet nån några speciella hopp och grejs? (^o^) Vadå speciella hopp? Ta slowmo och tryck på mouse3 så slänger han sig.. det är väl det enda speciella jag kan tänka på..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Ta stöveln och sen håll in ctrl och hoppa då kommer du högt upp. Edit: Hur ändrar jag så att det inte laggar när jag och någon annan skjuter på varrandra? Redigerad 22 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Bash jump.. Mycket effektivt..! Man ser om man har det för det blir en hoppande gubbe i mitten..(kolla screen på sida 2 så vet du hur den ser ut) Kung-Copy: Vad kör du för upplösning? Har du ändrat till fps_max 101.0? Redigerad 22 juli, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Jag kör 720x576 och nej jag har inte ändrat :\ Edit: så nu har jag ändrat till fps_max 101.0 Redigerad 22 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 vill nån lira?? endast Kung-Fu..... IP: 62.181.126.122 Bana: Dojo kom ihåg! endast Kung-Fu om nån vill lira så e servern startad igen...men bara Kung-Fu och katana-fight... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Im coming!!! Edi: det funkar ju inte det står bara retrying(1) (2) (3) Redigerad 22 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 ok...men kan nt du starta server?? så får ja ditt IP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 om gonna download this Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Denna och SvenCoop är dom bästa HL moddarna någonsin, skitkul att lira detta på LAN. Och slänga sig och boxas, sen är det kul att slå fel, och råka knäcka en stolpe i bakgrunden, gör det lite mer realistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Denna och SvenCoop är dom bästa HL moddarna någonsin, skitkul att lira detta på LAN. Och slänga sig och boxas, sen är det kul att slå fel, och råka knäcka en stolpe i bakgrunden, gör det lite mer realistiskt nja de har du rätt i, dom e dom bästa moddarna men du glömde NS Natural selectioN den äger så hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Det laggar fortfarrande när jag skjuter på nån men inte lika mycket som förut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag har hört att man ska kunna springa på väggarna, hur gör man det? Btw, ägde några botter nyss Om ni undrar varför Tango är så bra, skrev jag 10 på honom i svårighetsgrad, i TS mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag har hört att man ska kunna springa på väggarna, hur gör man det? Btw, ägde några botter nyss Om ni undrar varför Tango är så bra, skrev jag 10 på honom i svårighetsgrad, i TS mappen Vill du Spela med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nja, justnu sitter jag på ISDN, och har inte Steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nån som vill spela?? Det var faktiskt ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts