Mr.GTA Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 damn, denna mod måste jag ju tanka! ser riktigt kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 jag spelade den ett tag... den var skoj i början.. men man suger och dör hela tiden så de blir så jävla tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 DET FUNKAR VISST I STEAM!! instaleradet bara till halflife mappen Steam\SteamApps\[din mail]\half-life om ni inte har halflifemappen måste ni instalera halflife först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jag har provat TS nu det var ju skit kul men jag dog typ hela tiden :/ jag tror jag råka gå in på en elite server. Är det nån/några som vill spela här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) Jag hittar fan ingen server att spela på... Fyfan vilket spel, sjukt roligt... Redigerad 21 juli, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) öhm...nu har ja tankat den men hur installerar man den in i Half-Life?? ska man ta alla ts-filer och föra över i den här datorn/lokal disk(C:)/Sierra/halflife ?? Edit: KLarat de nu....de e sketa ballt Redigerad 21 juli, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 ja upprepar min fråga..är det ungefär som the opera fast ni kanske inte visste...så ni svarade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 vill nån lira?? endast Kung-Fu..... IP: 62.181.126.122 Bana: Dojo kom ihåg! endast Kung-Fu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 vill nån lira?? endast Kung-Fu..... IP: 62.181.126.122 Bana: Dojo kom ihåg! endast Kung-Fu I'll be there Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 kunde inte connecta, för sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 jag kan inte connecta heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 hade visst lite tur igen =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Mohaha.. lirade med bottar förut.. Jag ägde dom så förbannat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Inget bra att gå på IT skola.. Vi spelar sönder alla spel.. så här går det till: Nån fixar ett nytt spel Alla(25) installerar det Alla lirar det på alla raster(3/dag) Efter en vecka så slänga alla utom 1-2pers det Vi lirade TS i en vecka sen slängde alla det förutom en person som blev snorduktig.. Sen så ville han möta oss så vi installerade det igen bara för skoj skull och han slakta alla.. det va alltså 1 vs 24 Riktigt kul spel faktist, och jag gillar slow mo skiten.. Riktigt gött att spela DOJO banan och slänga sig ut från ett fönster där uppe med två uzis i händerna och slänga på slow mo sen mata en gubbe full med bly.. Fan, så e de i min o gurgels klass Tankar ner det nu, ska installera till steam... nån som kanske har lust o spela när min dl e klar? add mig på msn, xpisc@hotmail.com Redigerad 22 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Mohaha.. lirade med bottar förut.. Jag ägde dom så förbannat!! bottar är såååå fusk vi får ta och mötas nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 bottar är såååå fusk vi får ta och mötas nångång Jag hänger på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Ni kommer skriva /quit i console hela bunten! Fear me för nu är jag uppvärmd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Ni får vänta 24min så kan ja hänga på... har aldrig spelat det förr bara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 jag kan inte ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) är ju bara 13min kvar på min dl... :'( Men det är bara å installera det i minmajl/halflife ?? EDIT: Jag har en STEAM mapp, där finns bara några mappar sen har jag en STEAM GAMES där e några filer... har inge steamapps :'( Redigerad 22 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts