jollehojje Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Helt plötsligt när jag spelade vc bara körde utan någon ting direkt i tankarna så ringde det i telefonen och jag tröck L1 så klart för att svara...Det var en mystisk man som pratade om ett spioneriuppdrag att det var ett gäng ryssar på en ubåt utanför Ocean beach kusten. Jag vart chockad av att det skulle vara en ubåt man skulle hämta ett medelande ifrån.. Jag körde till kusten och jag såg något svart stort som kom upp ur vattnet och när jag kom dit så fick jag se att det var en ubåt med båten. Det här är ett helt klart ett lustigt uppdrag om någon annan har varit med om så skulle väl den kunna ge ett tipps hur man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Intressant....mycket underligt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Va!!???......Hur gjorde du det????Måste göra det!!!!HUR!???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 LÄS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jao nu har lyckats och kommit upp på ubåten och inuti finns medelandet men jag vet ej hur man kommer in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 vilket uppdrag hade du kört innan du fick samtalet? hur många % låg du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts