kattälskaren Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Alltid när jag bygger saker så är det gratis att åka.Varför,och hur gör jag så det kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 In program: Ride prices cannot be changed Ride Prices cannot be changed in some scenarios Some scenarios do not allow you to change the prices on specific rides. If you can not alter the price of a ride, this is the reason. Stog det på hemsidan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Alltid när jag bygger saker så är det gratis att åka.Varför,och hur gör jag så det kostar? om du menar när du har byggt ett eget scenario, så tror jag att det är nån ruta eller nått som man måste kryssa i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 det blir så även om jag bygger en egen eller en färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 på vissa banor tjänar man inget på dom grejerna.. utan bara på entre/affärs inkomster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 finns även vissa banor där pengar inte existerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts