MATRIX Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Hittade dom på gtagaming.com på fanart Redigerad 20 juli, 2004 av MATRIX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Vilka kunskaper har du i engelska? Fan Art betyder att det är bilder gjorda av fans resten borde du kunna gissa själv......... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Den här också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Du var mig en trög jävel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Ser ut som CJ på bilden.Är den fake? Redigerad 20 juli, 2004 av MATRIX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Är samma bild fast med röd färg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Vet ej om dom är fake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Men de är fake! FAN ART, vet du vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Dessa bilder är falska, fake, bogus, humbug, skit, lurendrejeri, inte riktiga, på låtsas, overkliga, hemmagjorda, ihopknåpade av fanatiker, inte officiella, mycket otrovärdiga, långt ifrån officella bilder, inte det minsta riktigt, rakt igenom falsk, 100% fake, fanart, fan art. Och den sista bilden är från Manhunt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Jag litar på min vän skribbs stora kunskaper. Och på tredje bilden ser det ju ut som om Tom Cruise är med. Redigerad 20 juli, 2004 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Bilderna ser mystiskt lika Manhunt speciellt eftersom huvudfiguren från Manhunt är med på sista bilden Redigerad 20 juli, 2004 av Skapar1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ÄR DU OCKSÅ LIGA TRÖG SOM MATRIX? ALLA DESSA ÄR FAKE. och ja de tre sista är från manhunt, den absoluta sista har inte ens redigerats. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) ÄR DU OCKSÅ LIGA TRÖG SOM MATRIX? ALLA DESSA ÄR FAKE. Nej det är jag inte. Jag ser väl att de är redigerade speciellt eftersom Tommy Vercetti är med på två av bilderna Redigerad 20 juli, 2004 av Skapar1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Dessa bilder är falska, fake, bogus, humbug, skit, lurendrejeri, inte riktiga, på låtsas, overkliga, hemmagjorda, ihopknåpade av fanatiker, inte officiella, mycket otrovärdiga, långt ifrån officella bilder, inte det minsta riktigt, rakt igenom falsk, 100% fake, fanart, fan art. Och den sista bilden är från Manhunt. ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Ja bilderna är fake kort å gott Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Snälla Mod eller Hultan lås topicen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 lr så trycker du själv på knappet Report Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 lr så trycker du själv på knappet Report Just det ja, har inte sovit bra inatt, thnx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Just det ja, har inte sovit bra inatt, thnx haha inte sovit nå bra..blir minnet kasst då ? =P Nemas Problemas BTW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Väre än så, min hjärna lägger ungefär av! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts