Add3 Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Jo jag satt och sappade mellan kanalerna så såg jag Vc på tv'n och blev lite förvånad.. Men då snacka dom hur våldsamt det var men ändå hur bra det var.. Några snubbar som var med och gjorde det sa att det var som en film och att det inte bara var att döda och sno bilar. Han berättade också att musiken spelade mest roll i spelet utan den var det som japanerna tror.. I Japan vet ingen vad musiken spelar för roll i spelet och dom tror spelet enbart det går ut på att döda och sno bilar osov. Sen pratade dom med Nintendos chef och han sa att han gillade GTA: VC och att det var ett mkt bra spel men att det var lite för våldsamt och det hör inte ihop med deras konsoll... Aja skulle bara berätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Säkert för att de suger på engelska och inte känner till en enda av artisterna (förutom jacko då kanske...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 men bra..att det komemr ännu mer skit om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Gammalt! De visade det programmet förra året ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Gammalt! De visade det programmet förra året ju! Jasså.. Tur att jag visste det då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Va braatt dom inte bara gillar zelda,mario o pokemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts