Blizz Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 ääntligen har ja d o d suger ganska d e tråkigt o köra men bra ändå höh... d ända roliga o åka motorcykel hoppas d e roligare på andra ön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Det suger inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 VC är det bästa spelet som har släppts änsålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 hur fan kan du komma och sega att vice city suger..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 om ja ska vara ärlig blev jag också lite besviken i första taget...jag trodde att grafiken skulle vara klarare...men nu har ja vant mig...självklart är det världens bästa spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 mm grafiken e helt cp ja ba ser ingenting när ja sitter i min säng o ska spela ja får fan ta en stol o sitta framför tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Antagligen är det tvn eller dig det är fel på, inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts