berit Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ang. militärhelikoptern(har tillfälligt glömt av vad en heter) om nån läste mitt tidigare ''topic'' mobba vissa mig för mina fina buggar men jag vet inte om det här är en bugg eller ej för militärhelikpotern finns inte på militärbasen på mitt spel. måste man göra nåt särskilt för att den ska vara där(typ klarat ett visst antal % av spelet) eller eller är det bara en bugg på just mitt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 japp.. ett visst antal % eller packet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) ang. militärhelikoptern(har tillfälligt glömt av vad en heter) om nån läste mitt tidigare ''topic'' mobba vissa mig för mina fina buggar men jag vet inte om det här är en bugg eller ej för militärhelikpotern finns inte på militärbasen på mitt spel. måste man göra nåt särskilt för att den ska vara där(typ klarat ett visst antal % av spelet) eller eller är det bara en bugg på just mitt spel??? den heter apache man får den när man har tagit alla HP/klarat alla storymissions Redigerad 20 juli, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 den heter Hunter... jag har 99% men ändå ingen Hunter där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Bara så att ni vet står den en bit norr (?) om helikopterplattan bakom ett stängsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Nej men du ska klara 100 hidden package! Den finns på två ställen, ett vid en helipad nära strippklubben mot vattnet och den andra ligger längst bak i militärbasen (ta på dig polisdräckt, när du klarat 100 hp och ta bil eller flyg dit med helikopter så skjuter in militärerna på dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Man behöver inte ha funnit 100 HP för att Huntern ska komma till militärbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Men nån av dom är det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts