Zane Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Lite halvt beta sådär. Den ersätter vanliga shotgunen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Öhh!! jaha,vafin den är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Ett lite bättre screen skulle inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 K. Egentligen är den mest på skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 lol rosa? byt FÄRG. och gör en matchande farmor anka modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Den var ganska snygg. Men du måste fixa så att han håller den lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 skribb - sköna 80 tals färger du vet ..nä men jag ska texturera den sen. minigun - ska försöka men det är lite svårt att passa in samma animationer som shotgunen hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Ok, animationerna är fixade. bara texturerna kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Kan du ändra animationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 nä , jag mena jag har anpassat mitt vapen till shotgun animationerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Nice men sätt dit en "pump" så han inte bara drar handen i luften när man laddar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Problem...... Av nån anledning kommer denna upp istället. Detta hände när jag bytte ut hela gta3.img filen mot ett original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Problem...... Av nån anledning kommer denna upp istället. Detta hände när jag bytte ut hela gta3.img filen mot ett original. Haha, det där ser lite komiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Har gjort en ominstallation nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 haha...diggar den när han har en ikon i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 hahahaha, fan va läckert med saveikonen som hagelbrakare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Lägg upp de där som en MOD!!! Ikon som Hagelbössa alltså!!! O byt färg på den där!!! Dessutom håller Tommy inte i den så hemskt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts