Miyata_Kagi Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 En apropå ingenting topic...men iallfall...undrar över en grej på webhallen.com. Det står att man kan boka SA (USA Import), då undrar jag varför man kan göra det. Är det kanske censurerat i Europa? Som typ Ninja Gaiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Hmm, spelet kanske görs i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Amen döh...det står samma releasedatum också!? Den 22:e Oktober... Redigerad 20 juli, 2004 av Miyata_Kagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Som sagt: Det finns två versioner av GTA-spel. En PAL-version och en NSTC-version. PAL-versionen säljs här i Sverige och köps in av KE-Media från Rockstar i USA... EDIT: Webbhallen.com har väl beställt både versionerna... Redigerad 20 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 det kallas NTSC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 det kallas NTSC Jaja, NTSC då, Herr Rättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Arman: webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jag vill ha USA versionen inte tyskversionen, hur gör jag då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag vill ha USA versionen inte tyskversionen, hur gör jag då?? Hmm, varför då? NTSC-versionen är bara för amerikaner, brasilianare och japaner... funkar bara på deras PS2. Men om du har en såkallad, "chippad" PS2 så är det en annan sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jaja, NTSC då, Herr Rättare... Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts