Warmedal Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 omg? jag har fått 2 röster trodde fan ingen skulle rösta på min totalt fantasilösa, visuella papperskorg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 jo, men då slänger jag dem i komposten, inte i den papperskorgen. DU HAR EN STOR KOMPOST INUTI DITT HEM Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 DU HAR EN STOR KOMPOST INUTI DITT HEM jag förstår faktiskt inte detta inlägg, om det var ett skämt eller om det var nån lam kommentar om min papperskorg... I vilket fall har jag varit borta några dar nu och det ser ut som att jag vann... Xelori0n: var är du? vad händer med priset, vad det nu än är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Warmedal! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) @Henkebojj: Förväntar du dig ett pris? Redigerad 25 juli, 2004 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 LoL. Priset skulle ju kunna vara en toppmodern rymlig papperskorg med massa onödiga finnesser som automatiskt tömning. (Men det är ju faktiskt inte onödigt. ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 vote: Warmedals visste inte vilken som var vilken orka inte kolla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) DU HAR EN STOR KOMPOST INUTI DITT HEM källsortering? Redigerad 25 juli, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Fighter-2004!! men den fanns ju inte med.. så Vote: ZalCiNoWa (?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 @Henkebojj: Förväntar du dig ett pris? hahaha inte för att jag bryr mig särskilt mycket nu när jag vunnit den otroligt blodiga tävlingen, men ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 jag förstår faktiskt inte detta inlägg, om det var ett skämt eller om det var nån lam kommentar om min papperskorg... I vilket fall har jag varit borta några dar nu och det ser ut som att jag vann... Xelori0n: var är du? vad händer med priset, vad det nu än är? Jag röstade också på din papperskorg men du är fan inte en värdig vinnare, så jävla stöddig och nedlåtande mot alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag röstade också på din papperskorg men du är fan inte en värdig vinnare, så jävla stöddig och nedlåtande mot alla andra. ....va har han sagt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) "åh, kan man vara stoltare över en produkt än så här? Den säljer som smör i solsken, gott folk! Vem bör vinna denna tävling, om inte jag?" "Se hit, gott folk! Jag har lyckats övertyga inte bara Funnylin om att skaffa en alldeles perfekt pappers-papperskorg" "Den naturliga vinnaren i denna tävling är jag!" Med mera, med mera. Redigerad 22 november, 2011 av Henkibojj Editerade bort mitt fulla namn. Tack och förlåt! :) //Henki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) lol vote:Henkkibojjs Redigerad 27 juli, 2004 av Skapar1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 stöddig? Nedlåtande? han bara skojar lite, allt behöver man väl för guds skull inte ta på blodigt allvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 stöddig? Nedlåtande? han bara skojar lite, allt behöver man väl för guds skull inte ta på blodigt allvar Jag är inte dum i huvet. Jag skojade ju bara. Fasst hans är praktisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 This thread has gone to hell. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Precis som Siana sa, jag bara skämtar. Tack för din röst men vafan om du tar illa upp är du ju löjlig. Stöddig? Kanske har jag surat till nån gång men aldrig oprovocerat... Nedlåtande? Vem har jag förolämpat eller något åt det hållet? Och jag har definitivt aldrig klagat på andras papperskorgar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Tycker att denna topic om papperskorgar ska ligga i papperskorgen.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts