Jump to content

Tävling:


Henkibojj
 Share

läs http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15618. Vems papperskorg är snyggast?  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

DU HAR EN STOR KOMPOST INUTI DITT HEM :P

jag förstår faktiskt inte detta inlägg, om det var ett skämt eller om det var nån lam kommentar om min papperskorg...

I vilket fall har jag varit borta några dar nu och det ser ut som att jag vann... Xelori0n: var är du? vad händer med priset, vad det nu än är? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag förstår faktiskt inte detta inlägg, om det var ett skämt eller om det var nån lam kommentar om min papperskorg...

I vilket fall har jag varit borta några dar nu och det ser ut som att jag vann... Xelori0n: var är du? vad händer med priset, vad det nu än är? <_<

Jag röstade också på din papperskorg men du är fan inte en värdig vinnare, så jävla stöddig och nedlåtande mot alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"åh, kan man vara stoltare över en produkt än så här? Den säljer som smör i solsken, gott folk! Vem bör vinna denna tävling, om inte jag?"

"Se hit, gott folk! Jag har lyckats övertyga inte bara Funnylin om att skaffa en alldeles perfekt pappers-papperskorg"

"Den naturliga vinnaren i denna tävling är jag!"

Med mera, med mera.

Redigerad av Henkibojj
Editerade bort mitt fulla namn. Tack och förlåt! :) //Henki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Precis som Siana sa, jag bara skämtar. Tack för din röst men vafan om du tar illa upp är du ju löjlig. Stöddig? Kanske har jag surat till nån gång men aldrig oprovocerat... Nedlåtande? Vem har jag förolämpat eller något åt det hållet? Och jag har definitivt aldrig klagat på andras papperskorgar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...