Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Hej. Jag hade tänkt att starta ett flashteam. Behöver de som kan hantera något av: Macromedia Flash Adobe Photoshop (eller något annat grafik program) Något 3d program Ska göra en sida också där vi lägger upp våra filmer och då söker jag: ASP kodare (helst) HTML CSS Javascript Databas kunnig. Själv kan jag hantera: Macromedia Flash Adobe Photoshop ASP HTML CSS Javascript Databaser Webbdesigners behövs. Söker framför allt en 3d designer har nämligen inget 3d program. Redigerad 19 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 min brorsa har gjort De här spelen helt i macromedia. Väldigt snyggt, måste jag säga. Men jag vet inte ifall han är intresserad ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jag kan hanera photoshop och lite html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jag kan hanera photoshop och lite html Skulle gärna vilja ha lite exempel på din kunskap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) min brorsa har gjort De här spelen helt i macromedia. Väldigt snyggt, måste jag säga. Men jag vet inte ifall han är intresserad ( ) Hade tänkt flash in shockwave... EDIT: Ops dubbel postning Redigerad 19 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 men det är ju macromedia flash player... jag är superamatör på det området men det är ju ändå flash som ehövs för att spela det? :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) men det är ju macromedia flash player... jag är superamatör på det området men det är ju ändå flash som ehövs för att spela det? :"> :"> Det är en annan uppspelare(? )... MEn du kan ju höra med din brosa Redigerad 19 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 vad är det för typ av databas? Acces eller MySQL, etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 vad är det för typ av databas? Acces eller MySQL, etc? MySQL. Access är så segt så ifall du har ca 50 besökare så laggar den sönder. MySQL kan ta över 1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 lite svårt o snacka med brorsan, han gör lumpen och lassar upp sandsäckar på de översvämmade områdena i småland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) Intresserad? Redigerad 19 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 lol, du quoate honom 2 poster över .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Skulle gärna vilja ha lite exempel på din kunskap! gammalt arbete som jag gjorde på 2 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) gammalt arbete som jag gjorde på 2 min Väldig fin kniv... Du skulle kunna hjälpa till med loggos mm på sidan och artworks till flash... PM:a din MSN... Redigerad 19 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Väldig fin kniv... Du skulle kunna hjälpa till med loggos mm på sidan och artworks till flash... PM:a din MSN... tror inte det är han som gjort kniven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 tror inte det är han som gjort kniven Upp till bevis sedan... vigge sådan design du har på meatl gear soldier sidan har jag ungefär tänkt mig på hemsidan fast mörkare... Du kanske vill bli webbdesignern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 tyvärr, har redan den att ta hand om, och dessutom har jag tagit paus från all kodning ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jag kan 3d modellera lite smått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 jag har en hemsida med massa flashfilmer och flashspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) tyvärr, har redan den att ta hand om, och dessutom har jag tagit paus från all kodning ett tag Ok, får väll designa den själv... Jag kan 3d modellera lite smått. Vad använder du dig av för program? Vill gärna se lite exempel på vad du gjort... jag har en hemsida med massa flashfilmer och flashspel Jaja, men flashtemaet ska göra flashfilmer... Redigerad 21 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts