Griimn Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) tacklucka haha? ja formaterade just datorn idag, och mina hotkeys funkar inte i zmod hur aktiverar ja dem? Redigerad 21 juli, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 tacklucka haha? ja formaterade just datorn idag, och mina hotkeys funkar inte i zmod hur aktiverar ja dem? Hoppas du inte har gjort nått så den har försvunnit eller inte kommer att finnas till VC, då får jag damp jag vill ha den snyyggg Aa tacklucka va bra idé! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 tacklucka haha? ja formaterade just datorn idag, och mina hotkeys funkar inte i zmod hur aktiverar ja dem? Options settings hotkeys typ nått sånt.. binds kanske det står.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 nejrå den e likadan ännu brände den på en skiva, ska texturera om den bara stell: vet men det finns typ 200 hotkeys orka slå på den manuellt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 lr en solid dörr? lr är solid rätt ord.. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 wut, vad är solid dörr för nåtT?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 lr en solid dörr? lr är solid rätt ord.. =/ Solid så kan du inte gå igenom.. så det rätta ordet är väl isf o-solid.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) update-motor! hyper detaljerad motor coming up! om ni har bilder på hummer motorer, motor delar, eller insidan på hummer limousiner så posta gärna dem det mesta är andvändbart Redigerad 23 juli, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 fan va snyggT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 coll hummer griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 här är en motor på hummer http://www.ir55.com/images/hummer_motor.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 najs bajs, alla ble snygga nu måste ja bara komma på vilken av dem jag ska andvända... de ska vara i enn hummer h1 limousine, en liten minibar you know vissa delar är lånade från annat fordon för att göra liknande kopior =) så här ser det ut: fan vad nice!! hummer e min dröm bil! måste få den sen!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 börjar dra sej mot ett slut snart.... så här ser den ut om ni vill titta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Goodie! Men kan du inte göra en osolid dörr så att man kan gå in i den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Grymt snyggt! Keep up the good work Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 jääääävlar va snygg, vicken kommer den ersätta sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Synd bara att du är den andra som snor hans humvee.. Det är en på gtaforums som har gjort den sen va det nån störd ryss som hade snott den och ändrat nått och tagit creds för hela bilen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 snor hans hummer? jag snor ingenting, eftersom ja inte hittar bilder på hummerdelar så måste ja ju kolla på nånting, allt från hans hummer kommer bli totalt deletat och ersatt med mina egna skapningar sno din mamma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 nej han behöver inte sno hans mamma, han har henne redan? Btw du gör ett bra jobb den är grymt läcker, längtar tills den är klar så jag kan lägga in den i vc, men vilken bil ersätter den, patriot eller limon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 (redigerad) jävrar vad snygg!!! måste ha när den e klar Redigerad 27 juli, 2004 av Fire-Skull Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts