Griimn Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 kan nån fixa följande fil så att den får en lite mer mörkvinröd eller beige färg i photoshop och ladda upp sen sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 blir detta bra?? får man fråga vad du ska ha den till.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Duger det här? Har inte Photoshop så jag använde MS Photo Editor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 inte för att klaga, bara för ren info, men ingen av dom var vinröda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 han skrev att han ville ha den mörkvinröd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 just precis och t.o.m detta är vanlig vinröd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Närmsta man kan komma vinrött. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) najs bajs, alla ble snygga nu måste ja bara komma på vilken av dem jag ska andvända... de ska vara i enn hummer h1 limousine, en liten minibar you know vissa delar är lånade från annat fordon för att göra liknande kopior =) så här ser det ut: Redigerad 20 juli, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Nice nice nice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 kan man ha den till VC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 mitt försök.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 najs bajs, alla ble snygga nu måste ja bara komma på vilken av dem jag ska andvända... de ska vara i enn hummer h1 limousine, en liten minibar you know vissa delar är lånade från annat fordon för att göra liknande kopior =) så här ser det ut: grymmt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) tackar tacker, självklart kan man ha den till vice... men jag är långt ifrån färdig, måste göra spritflaskor,glas fjärrkontroll och annat smått och gott så fort den är klar lägger ja den på gtamods tack arvid det är din träfärg ja ska andvända, alldeles lagom perfekt Redigerad 20 juli, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 tackar tacker, självklart kan man ha den till vice... men jag är långt ifrån färdig, måste göra spritflaskor,glas fjärrkontroll och annat smått och gott så fort den är klar lägger ja den på gtamods tack arvid det är din träfärg ja ska andvända, alldeles lagom perfekt Fyfan den grymaste modd jag har sätt, kan man gå in i den med å så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 skit nice jobb K3€p üP D@ G0oD Wörk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 vet inte hur du menar om man kan gå in i den... om du menar: kan man sitta där bak så ja, men bara 2 pers ladda ner camhack 2.8 här http://gta-action.com/dlm/download2.php?id=779 så kan du kolla omkring i fordonen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 men alltså kan jag typ gå in i den utan att behöva köra den?? ska du fixa så mer än två pers kan sitta i den eller går det ej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 om man gör en liten öppning någonstans så går det ju att gå in i den. Men inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 om man gör en liten öppning någonstans så går det ju att gå in i den. Men inte annars. Skulle du kunna precisera dig lite?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Nja..alltså om man bygger den "ihålig", och gör en öppning. ( Ta bort en dörr tex.) ...Så går det att gå runt inuti den. Men det måste vara tillräckligt stort för att man ska kunna gå omkring där och komma in. Och det är nog inte den där bilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts