Topp3 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Säg ett märke som börjar på Q, X, Å, Ä, eller Ö. Jag kan inte komma på något på U, T, W, eller Y... Kanske är lite trött nu.. Ellerså finns det inte. Toyota! Öhm... U... öhm.. U...ndulat? Nä. W. Hmm... Wolksvagen. Ska iofs. vara Volkswagen, men det vet inte ni. Och så på Y så finns det... Yamaha. Låtsas vi. Se där, några fanns det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Säg ett märke som börjar på Q, X, Å, Ä, eller Ö. Jag kan inte komma på något på U, T, W, eller Y... Kanske är lite trött nu.. Ellerså finns det inte. Jaa! qvale,ural,triumph,tatraplan,toyota,tandemcyckel,skoja bara waxuall,det ska finnas ett på y...hmm tror det var yle säkert fel men rätta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Det får bara plats 15 st... Och föresten så var det här ovanliga och amerikanska jänkare och sånt,jag kan fan bilmärken på alla bokstäver. Ha det är ju skitlätt å säga på internet...det är ju bara å slå upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Ha det är ju skitlätt å säga på internet...det är ju bara å slå upp... Va fan skulle ja göra det? Jag e inte född i farstun som vissa andra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Only_DtoX Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 var är mercedes och BMW?!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Va fan skulle ja göra det? Jag e inte född i farstun som vissa andra!!! man kan ju säga så bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 man kan ju säga så bara... Lätt sagt men... va ska man söka på isåfall,var för inte titta i tidningar mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 var är mercedes och BMW?!!!!!! Min mercedes står bakom mitt hus,har ingen bmw men grannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Lätt sagt men... va ska man söka på isåfall,var för inte titta i tidningar mm. fråga inte mig jag kollar inte så mycket på bilar på nätet...men tidningar finns ju också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 fråga inte mig jag kollar inte så mycket på bilar på nätet...men tidningar finns ju också... Javisst wheels,nostalgia,classic mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts