ERROLS TRUMMA Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Mitt e desoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) vad är detta för jävla fitt polll vcart fan är mitt volvo? aja får bli cheva då.. challenger, charger, vette stingray ge mig nu för fan, dom tillverjkades bara för att jag skulel kunna älska dom mer än min flickvän, nästan iaf Redigerad 19 juli, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 shadillak.. med 100år på nackan kan dom sin grej, o det är o göra snygga bilar.. vote: Cadillac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 tog delorean var är bmw i den har pollen ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Kyaaa!! Lamborghini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Vart fn e SaAb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 vote: cadillac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Eftersom vi har en Chevrolet transport nu så får jag väll rösta på det VOTE:Chevrloet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Eftersom jag gör en Dodge till vice city måste jag självklart rösta på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 shadillak.. lol bra uttal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Vi hade en desoto -55 och en hudson -51:a förr,nu har vi bara en duett,chevrolet -27,jeep -58,jeep -64 och en dodge -58+en amazon -70..mm Redigerad 20 juli, 2004 av ERROLS TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Vart fn e SaAb? precis... kunde väll nästan valt lite bättre bilar... NULL VOTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 precis... kunde väll nästan valt lite bättre bilar... NULL VOTE jupp null vote här me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Vart f*n är Porsche? Du har ju glömt massa bra bilmärken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Porshe är bara plast det ska vara "riktiga" bilar. En riktigt fin Amerikanare knäcker alla Porshar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) http://216.117.199.231/MustangGT-Concept/F...Concept-002.jpg så jävla schysst ford mustang =P Null Vute Redigerad 20 juli, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Volvo och GM-bolag... Vote: Nullvote/Chevrolet/Dodge/Chrysler/Cadillac... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Vadå Porsche bara plast, Lätt bättre än alla jänkare! Porsche har ju överlägset bästa bromsarna och körkänsla! Det är väl bara Mercedes (Stavning) som är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Vart f*n är Porsche? Du har ju glömt massa bra bilmärken. Det får bara plats 15 st... Och föresten så var det här ovanliga och amerikanska jänkare och sånt,jag kan fan bilmärken på alla bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Det får bara plats 15 st... Och föresten så var det här ovanliga och amerikanska jänkare och sånt,jag kan fan bilmärken på alla bokstäver. Säg ett märke som börjar på Q, X, Å, Ä, eller Ö. Jag kan inte komma på något på U, T, W, eller Y... Kanske är lite trött nu.. Ellerså finns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts