Jesus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag ska bli tjock och rulla ut för en hög backe, sen ska jag tatuera mig i pannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag ska stunta med en motorcross typ överallt Åh kan bara inte vänta länge till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ska stjäla en Lowrider och cruisa runt i South Central Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag ska ta mig en gräsklippare ute på landet o köra in i staden med den Sedan ska jag nog testa lite allt möjjligt , ska testa att bli fet också ska självklart cykla o sådär med , o jag ska göra allt korfattat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 1. Välkommen till forumet. 2. Bifoga inte onödiga inlägg, det är ingen som gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 1. mitt höstlov börjar 22a oktober, pilutta er! =P Så bra!! Då slutar det precis den dagen GTA:SA släpps . Saker jag skulle göra..iallafall: 1. Kolla hur CJ fungerar som fet, välbyggd och ETT GIGANTISKT MUSKELMONSTER!! 2. Kolla hur den nya "stealth" funktionen verkligen fungerar. Förresten!! Om man är fet eller musklig då borde man väl låta mer när man smyger p.g.a tyngden?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 ja vill testa nya target-systemet,e lite osäker på hur de kommer bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Först ska jag testa hur cykeln är. Sen blir det väl uppdragen. När jag har fått så man får Mt. Chiliad ska jag cykla upp för det sen åka ner och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Så bra!! Då slutar det precis den dagen GTA:SA släpps . jao men ja får det ändå under dagen.. så medans ni andra som går i skolan sitter där å nöter så sitter jag också hemma å nöter.. bara att ja hare roligare =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag ska köra monstertruck och cukla upp för Mt. Chiliad. kör monstertruck i nån stad. göra uppdrag. göra inbrott och i stort sett allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jao men ja får det ändå under dagen.. så medans ni andra som går i skolan sitter där å nöter så sitter jag också hemma å nöter.. bara att ja hare roligare =P :'( :'( You lucky son of a bitch..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Först ska jag testa hur cykeln är. Sen blir det väl uppdragen. När jag har fått så man får Mt. Chiliad ska jag cykla upp för det sen åka ner och dö. Jag tror inte man kommer få Mt. Chiliad, möjligtvis få tillgång till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag tror inte man kommer få Mt. Chiliad, möjligtvis få tillgång till det. Nej jag tänker döda alla i städerna sen ska jag äga allt.. MUAHAHAHAAH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Måste testa om cyklar och skateboards kan sprängas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men han sa jhu : fått så man får Mt. Chiliad han menade nog inte att han skulle FÅ det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men han sa jhu : fått så man får Mt. Chiliad han menade nog inte att han skulle FÅ det . Du förstår mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Så bra!! Då slutar det precis den dagen GTA:SA släpps . släpps inte gta san andreas den 29 okt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jo det gör det ? vad är det med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jo det gör det ? vad är det med det ? nedräknings saken står att det ska komma 22 oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag är på prao veckan då SA släpps, sen har jag lov veckan efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts