Miami_Gold Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Tänk att de är skola då. ähh.. Man får ta förskott på höstlovet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jag ska ta en low rider och sätta på gin and juice på högsta volymen. Sen ska jag åka till närmaste affär och råna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag ska nog flyga över hela staten också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Sen måste man ju se om man slåss likadant i San Andreas som i trean och Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Göra första uppdraget, testa cykeln, råna, döda, misshandla, åka, o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 kom på att ja ska kolla hur det ser ut när man simmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 jag kommer ta en snabbaste bilen som finns köra upp i den långa upp försbacken som finns i san fransisco och bara trampa gasen i botten och flyga ner för nedförsbacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 klara alla uppdrag och sen ska jag cykla till berget och bestiga det med cykeln sen trampar jag vidare runt hela banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 jag ska ta en husbil och campa uppe på mount chilliad eller vad det nu hette... sen när jag campat färdigt så ska jag sätta ner för backen igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Åka ut bland Redwood träden med en fyrhjuling när jag har en snutbil efter mig. Snutbilen kommer ej mellan träden, men det gör jag. det och klara spelet... cykla på massa ställen som t ex hopp och sånt =) åka monstertruck köra en driveby =) göra CJ fet och ha stort afro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag tänker..... Ladda ner massor av coola mods tills hela spelet är konstant förstört!! MUUAHAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag tänker..... Ladda ner massor av coola mods tills hela spelet är konstant förstört!! MUUAHAHAHAHAH! jag glömde det första jag ska göra är att ladda ner en Vice City mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Utfoska Las Ventura och typ kolla på alla lyxkåkar i Vinewood, och sen ska jag förfölja nån på natten eller ta upp en liftare på natten och köra ut på landet till nån stuga och ? typ döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Tror ni att de andra städerna kommer vara låsta i början typ som i Vice City och GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Tror ni att de andra städerna kommer vara låsta i början typ som i Vice City och GTA3? Jo det har du rätt i Glädje förstörare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Tror ni att de andra städerna kommer vara låsta i början typ som i Vice City och GTA3? dom var inte låsta i vice city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 dom var inte låsta i vice city... men e du dum eller? KLART DOM VA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zicho Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag skulle vilja köra in på polisstationen med en fyrhjuling (om entrén är bred vill säga) och köra över lite poliser, sen köra ut och orsaka tredje världskriget i nåt köpcenter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Jag tänker..... Ladda ner massor av coola mods tills hela spelet är konstant förstört!! MUUAHAHAHAHAH! hur länge har du tänkt att vänta på sa ?? det kommer på ps2 och Xbox tror jag den 22oktober.. om du ska ha det till datan så måste du vänta ett halvår...! tyvärr asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 hur länge har du tänkt att vänta på sa ?? det kommer på ps2 och Xbox tror jag den 22oktober.. om du ska ha det till datan så måste du vänta ett halvår...! tyvärr asså... e det så pass.. tur att man har ps2 med då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts