Green_Goblin Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Bara uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 om han är sjuk..så kan man ju fundera över din sig som det stå pain i ?..de är väll lika sjukt? Det är det gamla klyschiga "livet suger"-temat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 du kommer bli ett benrangel Det är det jag hoppas på! Han kanske kollapsar till slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) om han är sjuk..så kan man ju fundera över din sig som det stå pain i ?..de är väll lika sjukt? jag tycker det bara är tråkigt att mörda folk, det är sjukt... Jag har inte sagt att jag inte är sjuk, Jag känner mig lite puckad Pico: Nja livet suger inte, signaturen visar mera att kärlek är "pain" Redigerad 19 juli, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Sno ett flygplan och leka taliban. Mucka med sura ambulansförare. Leta efter vilda djur i skogen. Köra monstertruck fort som fan inne i storstan. Begå självmord genom att hoppa från toppen av Mt. Chiliad. Och, självklart, göra vad jag kan för att klara spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 kan man åka till alla städerna på en gång? eller ha ja missat nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 kan man åka till alla städerna på en gång? eller ha ja missat nått? Inte samtidigt tror jag Nä men allvarligt talat, jag tror att två av städerna är låsta från början, så som det alltid har varit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Inte samtidigt tror jag Nä men allvarligt talat, jag tror att två av städerna är låsta från början, så som det alltid har varit.. Och det finns säkert ett sätt att ta sig till de iallafall, så som det alltid har varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Nej man kan inte komma åt alla städerna från början...läs infon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 det är väl bekräftat att de finns monstertrucks i SA? ja det är det, titta på bilderna på gta san andreas, eller läs på nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Fan va onödig topic! vem bryr sig va alla andra ska göra! man kommer ändå att göra allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 håller onekligen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Fan va onödig topic! vem bryr sig va alla andra ska göra! man kommer ändå att göra allt! men tänk på dom..som aldrig fått en ända post då?..dom måste ju göra en onödig topic..för å få nåra..som typ varenda topic i SA avdelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ännu mer exakt! (ni kanske tror att jag försöker få upp min postcount, men så är icke fallet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Nej man kan inte komma åt alla städerna från början...läs infon Samma sak i GTA3 och Vice City, det går, men det är inte meningen att det ska gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Och det finns säkert ett sätt att ta sig till de iallafall, så som det alltid har varit! Ja,som ja gjorde första dan i december 2002,dan efter att ja köpt vc till ps2 körde ner till cortez för att göra uppdrag,jag körde ner me en pcj600 och tänkte köra in i stängslet o krascha då flög jag över det och hamnade på bryggan och tog en båt till andra ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Starta den här Topicen för att kolla vad folk tänker göra med alla de nya funkrioner i SA. Men för att va lite mer exakt; När jag startar spelet kommer jag att göra det första uppdraget med cykeln och samtidigt försöka se mig omkring. När uppdraget är slutfört ska jag utforska Los Santos! @Pimpen Lol! Minns när du högg huvudet av henne! Första gången du lira VC, hemma hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frasse Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jag tänker se vad som händer om man kör på en spikmatta när en polis hänger efter bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jag ska öppna fodralet och känna den konstiga doften från ett sprillans nytt DVD fodral.. Lägga i skivan i mitt PS2.. Spelet startar.. Jag tar ett djupt andetag och sitter i en vecka konstant och bara spelar spelar spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Tänk att de är skola då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts