Jacker Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Här är en lista på de saker jag kommer gör/testa i SA: När en polis hänger i sig på bakpartiet av bilen kommer jag antagligen - sladda så han glider av - köra mot vatten och hoppa ut bilen i farten - lägga i backen - backa in i en vägg Ta en hip- hop bil och när polishelin andvänder rotoren som blad ska jag hoppa in i helisen så den exploderar. Åka ut bland Redwood träden med en fyrhjuling när jag har en snutbil efter mig. Snutbilen kommer ej mellan träden, men det gör jag. Allt jag kan komma på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 hmm... Jo först av allt ska jag göra likadant som första gången jag lirade VC Gå in på nån galleria, taga en adrealin och hugga halsen av en kvinna som shoppar. Men sen ska jag sno en tröska och terrorisera några ''ballas''. hmm... Bestiga det där berget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Det blir väl det vanliga. Mörda och massakrera, vad annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Själv tänker jag gå från stad till stad till fots! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Bli den nye Al Capone... skapa en organiserad brottslighet det vill säga. Hoppas bara man kan hyra livvakter med kostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 testa vapen, bilar och mörda lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ska ta cykel och nån motorcykel och testa hur sköna dom är på bakhjulet .. Sen blir det väl uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ööh...spela och utforska staden och upptäcka allt nytt...vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrz8dd7 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 det går ryketen om att det finns monstertrucks i gta sa och om de finns ska ja bara dra gasen i botten och köra över alla bilar ja ser...annars ska ja la testa cykeln...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 det går ryketen om att det finns monstertrucks i gta sa och om de finns ska ja bara dra gasen i botten och köra över alla bilar ja ser...annars ska ja la testa cykeln...hehe det är väl bekräftat att de finns monstertrucks i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ska göra allt som går att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 köra alla nya bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Själv tänker jag gå från stad till stad till fots! låter roligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Själv tänker jag gå från stad till stad till fots! du kommer bli ett benrangel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag ska köra på bakhjulet från vebon o upp till vägen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ska fuska åt mig alla vapen och massa liv, döda 100,000 poliser och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag ska försöka äta mig så fet som möjligt, sedan ska jag ta mig en lång cykeltur och se om fettot kan röra på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Göra uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Det blir väl det vanliga. Mörda och massakrera, vad annars sjuk? Ska glida runt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 sjuk? Ska glida runt lite om han är sjuk..så kan man ju fundera över din sig som det stå pain i ?..de är väll lika sjukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts