Arman Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Skulle vara bra om man hade en sektion i GTAmods som hette "Filmer" eller liknande... där man kunda lägga ut sina stunt eller vanliga filmer... Kanske inte har något med modding att göra men det skulle vara grymmt ändå... Eller så kan man ju lägga ut filmer på sina moddade grejer och visa för andra hur dem ser ut och så... Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ja, jag och skribb har några fina avsnitt av en VC-serie liggandes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 aldrig varit där.. :"> men det skulle nog sitta fint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ja, jag och skribb har några fina avsnitt av en VC-serie liggandes. Jag håller med, det är isåfall nu som jag skulle behöva det allra mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ja, det är väl en bra idé till en avdelning... FerkurZ: Har du aldrig varit inne på GTAmods...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ja, det är väl en bra idé till en avdelning... FerkurZ: Har du aldrig varit inne på GTAmods...? knappt..ja har inget där å göra...ja har varke vs eller gta 3 till dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts