Martin Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jag brukar flyga dodon rätt ofta, mitt rekord e 989 sekunder, inget o skryta med direkt men det visar att jag kan flyga i princip vart jag vill... Ska jag komma till sak? okej, när jag går in för landning släpper jag jämt gasen... Men jag tänkte efter och märkte att det inte gjorde nån direkt skillnad... Så när jag hade landat stälde jag upp på startbanan inför start, jag gasade iväg och lyfte...när jag hade kört typ 2-3 sekunder i luften släppte jag gasen... Dodon bara flög på som ingenting hade hänt... Jag fick mer och mer höjd och jag kom lika högt som när jag håller inne gasen... Så det spelar alltså ingen roll om man håller inne gasen eller inte... Men de e ju störande o höra motorljudet hela tiden... Alla guider som det står hur man ska flyga dodon skriver att man MÅSTE hålla inne gasen HELA tiden... Detta stämmer alltså inte...! Svar på en säkert kommande fråga: Jag vet, många av er viste redan detta, men det var nog många som inte visste det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jag har vetat det här ett tag och skall uppdatera min Dodo-guide när jag hinner. 989 sekunder kan du visst skryta med, en i min klass tyckte att hans 50 sekunder var mycket och många kan inte ens flyga dodon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jag har vetat det här ett tag och skall uppdatera min Dodo-guide när jag hinner. 989 sekunder kan du visst skryta med, en i min klass tyckte att hans 50 sekunder var mycket och många kan inte ens flyga dodon. Okej... De är en rätt dålig miss av R*... Man bara svävar fram så får man mer o mer höjd osv, hehe... Jojo, nått e de la... Men jag tycker själv de e rätt... hmm, va ska man säga...typ... Töntigt o tävla om hur långe man kan flyga... För om man kan flyga över typ 5 min så kan man ju i princip flyga hur länge som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Okej... De är en rätt dålig miss av R*... Man bara svävar fram så får man mer o mer höjd osv, hehe... Jojo, nått e de la... Men jag tycker själv de e rätt... hmm, va ska man säga...typ... Töntigt o tävla om hur långe man kan flyga... För om man kan flyga över typ 5 min så kan man ju i princip flyga hur länge som helst... Man ska tävla om vem som kan göra det snyggaste tricket med dodon eller landa på unika platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Ja så ollie med dodon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Man ska tävla om vem som kan göra det snyggaste tricket med dodon eller landa på unika platser. M, hehe... Jag kan göra loopar, de e rätt ballt... ibland får man till det så man loopar massa loopar, hehe... Jag försöker med o snurra runt nu... asså... du trycker på vänster så börjar ju planet luta mer o mer, men jag tänkte att man kanske kan fortsätta trycka på vänsterpilen så dodon snurrar runt ett helt varv... ska se om jag lyckas, hehe thä ultimäjt looping gajd: Flyg en stund så du kommer upp på hög höjd, sedan trycker du neråt (num6) så du åker rakt ner... När du börjar närma dig marken så släpper du neråt-knapen (num6) så gör dodon en loop... Seda e de bara till o fösöka stabilisera upp planet så du kan åka vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Tänkte bara säga att jag slog nytt personligt rekord i att flyga med dodon länge...hehe - Jag som sa att det är lite mesigt o tävla om det Mitt nya rekord är: 3864 sekunder med dodon, 64 minuter då alltså...! Tro nu inte att jag satt famför datorn o flög dodon i en timme för o slå rekord... Jag startade upp o körde ute i kanten av banan, när man kör imot kanterna av banan byter planet håll... Så den åkte där frammotillbaka... Jag tittade på TV o åt lite kvällsmat undertiden... o pluggade till ekologiprovet, hehe... Tror jag ska testa nån gång o starta upp på morronen, sen går man till skolan... sen när man kommer hem flyger dodon förhoppningsvis fortfarande, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 FYYY F*N VA SOFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Å jävlar! De ska ja prova när jag får GTA3! VIKTIG TILL NI SOM UNDRAR: Nej... Jag har inte gta3 än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nu blev jag lite nyfiken... undra hur bra det är... ska lägga en topic i spamm... för o se om nån slår det, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Tror jag ska testa nån gång o starta upp på morronen, sen går man till skolan... sen när man kommer hem flyger dodon förhoppningsvis fortfarande, hehe hehe... Fast det där tycker jag är fusk, nåt som är svårare att fuska med är tricks... Jag gjorde en dubbel horisontell loop(jag roterade med dodon två varv i sidled) ovanför flygplatsen utan att krascha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 hehe... Fast det där tycker jag är fusk, nåt som är svårare att fuska med är tricks... Jag gjorde en dubbel horisontell loop(jag roterade med dodon två varv i sidled) ovanför flygplatsen utan att krascha. Jag fattar inte. Hade du bara sagt hrizontel loop hade jag fattat..men sen sa du att den va i sidled... förklara vad du gjorde lite bättre så är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 rotera planet i sidled... är de så svårt att förstå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Menar du såhär: man kollar ovanifrån, så ser man liksom att planet "vrids medsols (eller motsols)"...jag har väll fattat fel nu igen... jag är dryg som en sengångare, har minne som en guldfisk o har reflexer som ett lik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Tänkte bara säga att jag slog nytt personligt rekord i att flyga med dodon länge...hehe - Jag som sa att det är lite mesigt o tävla om det Mitt nya rekord är: 3864 sekunder med dodon, 64 minuter då alltså...! Tro nu inte att jag satt famför datorn o flög dodon i en timme för o slå rekord... Jag startade upp o körde ute i kanten av banan, när man kör imot kanterna av banan byter planet håll... Så den åkte där frammotillbaka... Jag tittade på TV o åt lite kvällsmat undertiden... o pluggade till ekologiprovet, hehe... Tror jag ska testa nån gång o starta upp på morronen, sen går man till skolan... sen när man kommer hem flyger dodon förhoppningsvis fortfarande, hehe Jag har slått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har slått det. Hur länge flög du då? ska starta dodon nu o ställa den på under natten o hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Okej Martin!? Hur länge flög du då? *väntar på resultat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Okej Martin!? Hur länge flög du då? *väntar på resultat* jag stälde den över natten som sagt...men sen när jag kollade nu på morronen hade GTA cpat sej så det hade avslutats Så mitt rekord är fortfarande 3864 sekunder = 64 minuter... GTA3 Freak, hur många sekunder har du flugit som längst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag stälde den över natten som sagt...men sen när jag kollade nu på morronen hade GTA cpat sej så det hade avslutats Så mitt rekord är fortfarande 3864 sekunder = 64 minuter... GTA3 Freak, hur många sekunder har du flugit som längst? 4230 sek. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 4230 sek. Här Tror jag ska slå det, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts