berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det bara att min dator har ryck eller är det så att ni andra inte kan se era foums-inlägg? kan det bara på vissa det jag skriver nu kommer jag inte heller antagligen se förutom om jag går in på ett annat "topic" och väljer "next newest" ÄR DET BARA SÅ FÖR MIG??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det bara att min dator har ryck eller är det så att ni andra inte kan se era foums-inlägg? kan det bara på vissa det jag skriver nu kommer jag inte heller antagligen se förutom om jag går in på ett annat "topic" och väljer "next newest" ÄR DET BARA SÅ FÖR MIG??? Det har ingenting med GTA San Andreas att göra din lilla jag vet inte vad!! Sluta skapa helt orelevanta trådar som förpestar denna underbara del av vårat pittoreska (tills alla ni nya kom...) lilla forum! Nuff said, lär dig utforska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Det har ingenting med GTA San Andreas att göra din lilla jag vet inte vad!! . men eftersom jag var inne på det här forumet just då skrev jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 men eftersom jag var inne på det här forumet just då skrev jag spelar väll ingen roll... lika illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts