berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det nån mer än jag som sätt faggios på 2:a ön(har den nåt namn?) har sätt en 3 gånger tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det nån mer än jag som sätt faggios på 2:a ön(har den nåt namn?) har sätt en 3 gånger tror jag några få gånger tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 andra ön heter Vice City Mainland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Förstår inte! Kan någon förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Han har sett en faggigo, som är en moped/motorcykel, en vespa, på den andra ön som INTE där man gör första uppdraget. På den andra ön som heter Vice City Mainland har han sett en sån här vespa 3 gånger Blev du klokare av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) andra ön heter Vice City Mainland. om man kollar på en karta av miami (kolla en gång när jag skulle jämmföra den med VC kartan) och då märkte man att "mainlandet" var det som ska motsvara "2:an ön" men det är så fint att i rockstar värld ligger alla städer ute på öar mitt i havet undra då hur det blir i san andreas om staTen kommer vara om ringad av vatten?? Redigerad 19 juli, 2004 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jag skulle tro att Mt. chiliad, eller en tät skog, på något sätt får SA att kännas mer "fastlandig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 skönt att slippa allt vatten i så fall... Nu när jag tänker på det har jag nog bara sett vespor där under uppdraget "gunrunner" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Faggion/vstadiumen högst upp på banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts