Krax Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Allt jag vet är att det är en techno trance låt typ och texten är typ but i was blind, you cheated on my side i need a miracle plz let me be your girl give me a chance to be... osv nån som vet vad den låten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Spelas den i någon film...? Om den gör det så kan jag ge dig svaret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 jag vet ej faktiskt hörde dig på en skiva som min morbror har men kan du ge låten som är på filmen du tänker på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Hmmm..När texten innehåller " I need a miracle" Så tänkte jag direkt på Fragma - Tocas miracle, men den texten stämmer ju inte in på de andra meningarna du har sagt, som texten innehåller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts