berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det nån mer än mig som stör sig på att man bara kan skjuta folk som sitter i bilar genom bakrutan och framrutan och inte från sidan det kan man göra på mafia(fast då sitter föraren bara kvar i bilen orädd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 hoppas dom ändrar detta till san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag kan sjuta människor genom sidorutan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag kan sjuta människor genom sidorutan... öööh??? är du säker? har du det till pc ellr ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 jag har det på PC och kan skuta genom sido-rutorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 ibland går det för mig tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 jag är ganska säker på att jag kan skjuta genom sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 för mig går de inte heller o skjuta genom sidorutorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ok, då är det väl bara en jävla bugg på just mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forngren Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Det funkar åtminstonde med sniper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Jag kan sjuta människor genom sidorutan... jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Jag kan också skjuta igenom fönstret på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts