Arman Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Ska köpa en sådan... Är det någon som har den MP3-spelaren? Vad är bra och vad är dåligt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag har en MP 110. Är mycket nöjd med den. Bra saker: Radio (med mycket bra mottagning) Bra ljud Snygg Bra batteritid Inga program om man har Windows XP Det enda dåliga jag kommer på är att hörlurarna man får med suger. Jag har köpt ett par Shure från www.jensofsweden.se, de kostar ca 1000 kr men det är det värda. OBS. Jag såg att det var sommarrea nu och de kostar bara 399!! Så jag kan rekommendera MP 110. PS. Den du har på bilden är väl en MP 100? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Läs rubriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 PS. Den du har på bilden är väl en MP 100? Hmm, vet inte riktigt... det silvriga får en att tro att det är en MP-110... Aja, tack så mycket för ditt svar... köper mp3-spelaren om några dagar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Läs rubriken. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Jag har en sån.. är mkt nöjd.. Tarzan: Motagningen i radion suger.. Redigerad 17 juli, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Att säga att ljudet är bra säger ingenting, allt är relativt, finns det något bevis på at ljudet är så bra som du säger? finns det en equalizer t.ex... eller har den bass boost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Va? Jag sa åt Tarzan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag sa åt Tarzan. Varför skulle jag läsa rubriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Så jag kan rekommendera MP 110. PS. Den du har på bilden är väl en MP 100? Jens of Sweden, MP-110 GAH! Redigerad 17 juli, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag skulle rekommendera denna. Creatives Muvo2 med 1.5 gig....prisvärd. Jag har en sån och är mycket nöjd. Den ungefär 850 låtar. Mer som en jukebox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts