Matteus Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Den första jag kom att tänka på när jag läste att det skulle vara en kvinna som bodde i ett hus ute i skogen var Auntie Pollett från Vice City. Vote: annan Tänkte exakt samma sak!! Vote: Annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 vet inte alls vem det kommer vara men en chansning på mercedes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Auntie Poulet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vote: Maria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vet inte vem...Men hoppas på Maria. Och hoppas man får träffa huvudpersonen i GTA3 där också, och han kan snacka där.. Man kanske får jobba åt han, det skulle vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Det kan väl inte vara misty för då borde hon vara runt 15 år och dom fick väl inte ha med barn/ungdomar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Jag röstar på Catalina och hoppas att man får prata med och att han pratar huvudpersonen i GTAIII... Nej, jag är inte bög men än så länge tycker jag att C.J. och "Fido" är mycket snyggare än Tommy Vercetti(y?) *EDIT* Arvid tänkte EXAKT samma sak när jag läste det... Redigerad 18 juli, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Vore kul om Tommy Vercetti är med i nått uppdrag/på radion eller nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Vore kul om Tommy Vercetti är med i nått uppdrag/på radion eller nått sånt... Ja! Alltså måste Ray Liotta skriva på igen för Rockstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) jag hoppas på att det är hon woodo(stavning)kvinnan från vc Redigerad 18 juli, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 jag känner på mig att det är Maria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Vote: Maria För att det var ju en manus sak som kom ut förut med manus till Mad dogg, Maccer och Maria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Kanske får man se innan GTA3 gubben blev stum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Vem är Catalina? kommer inte ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Green_Goblin, menar de... Redigerad 18 juli, 2004 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag tror att "GTAIII gubben" är en 20-årig rival-gang member. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) hon...tanten i Little Haiti..Voodoo eller va det va....Tommy blev helt mysko när han gick in dit...va hon nu hette Auntie Poulet såg ja att hon hette Redigerad 18 juli, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Nån som tror att CJ egentligen är 8-Ball? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Förhoppningsvis inte... Men man vet aldrig. 8-Ball är mörkare. Det kan vara Auntie Poulet att hon typ flyttade till San An efter Vice City, för att hon skulle ta det lite lugnt innan hon dör... Och att man typ bara gör ett uppdrag för henne och att det är att när hon ligger på sängen pch typ dör så vill hon ha sin son som typ hatar henne. Men man ska kidnappa henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Förhoppningsvis inte... Men man vet aldrig. 8-Ball är mörkare. Det kan vara Auntie Poulet att hon typ flyttade till San An efter Vice City, för att hon skulle ta det lite lugnt innan hon dör... Och att man typ bara gör ett uppdrag för henne och att det är att när hon ligger på sängen pch typ dör så vill hon ha sin son som typ hatar henne. Men man ska kidnappa henne... Kanske knäcka Cubanerna för evrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts