Jump to content

Vem är hon?


Vem tror ni att den mysteriska kvinnan är och varför?  

95 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag röstar på Catalina och hoppas att man får prata med och att han pratar huvudpersonen i GTAIII...

Nej, jag är inte bög men än så länge tycker jag att C.J. och "Fido" är mycket snyggare än Tommy Vercetti(y?)

*EDIT* Arvid tänkte EXAKT samma sak när jag läste det...

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förhoppningsvis inte... Men man vet aldrig. 8-Ball är mörkare.

Det kan vara Auntie Poulet att hon typ flyttade till San An efter Vice City, för att hon skulle ta det lite lugnt innan hon dör... Och att man typ bara gör ett uppdrag för henne och att det är att när hon ligger på sängen pch typ dör så vill hon ha sin son som typ hatar henne. Men man ska kidnappa henne...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förhoppningsvis inte... Men man vet aldrig. 8-Ball är mörkare.

Det kan vara Auntie Poulet att hon typ flyttade till San An efter Vice City, för att hon skulle ta det lite lugnt innan hon dör... Och att man typ bara gör ett uppdrag för henne och att det är att när hon ligger på sängen pch typ dör så vill hon ha sin son som typ hatar henne. Men man ska kidnappa henne...

Kanske knäcka Cubanerna för evrigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...