Pollmannen Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Enligt många källor inkl. Rockstar så ska en kvinna från ett tidigare GTA-spel, vara med i SA... Poll: Vem tror ni att den mysteriska kvinnan är och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vote: Catalina :'( Tror och hoppas på henne, men vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 hoppas på candy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vote: Catalina :'( Tror och hoppas på henne, men vem vet??? Hon kanske hjälper dig på något sätt i SA! Grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Tror det blir Mercedes Cortez, med tanke på att alla från GTA3 är ca 10 år yngre i SA... (Det gör att dom blir lite för unga kanske...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 vadå för nån mystisk kvinna? har jag missat nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Mercedes Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 "Nullvote" 1. vem är det? 2. inte en aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Vote: Mercedes Cortez... Edit: Vad tänkte jag på? Snälla, stena mig till döds... Redigerad 17 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Öh? Död? San Andreas är ju före GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Haha, precis. men jag tror mercedes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Den första jag kom att tänka på när jag läste att det skulle vara en kvinna som bodde i ett hus ute i skogen var Auntie Pollett från Vice City. Vote: annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Just doing a little backtracking in GTA 3 history at the liberty tree and I came upon this: Asked why they thought she was now living in Liberty City, our sources said, "We raided her apartment last week in one of those funny towns down south with a Spanish name, Los Something or other, or San Somebody, and we found a ticket with a flight to Francis International Airport. It didn't take us long to realize this was the airport in Liberty City. I guess this means that we shall learn more about Catalina's past in San Andreas and quite possibly Fido's real name. Link: http://www.rockstargames.com/libertytree/story3.html Vote: Catalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vem? Jag ser ingen bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Vem? Jag ser ingen bild? Google är din vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Öh? Död? San Andreas är ju före GTA III. Haha, oj...många bollar i luften just nu, sorry! Slarvfel, då blir det väll editera... Wiboo: OH SHIT! Då är ju det rätt svar, så nu på efterhand ångrar jag mig...PM:a det till Hultan, be han sätta det som nyhet! Peace. Redigerad 17 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 just de ja.. de vorre ju skööönt om man fick ett namn och lite bakgrundshistoria på huvudpersonen från 3an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Catalina lär ju inte bo i det huset, även om hon är med i SA. Tror det är någon ny där ärligt talat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Wiboo: OH SHIT! Då är ju det rätt svar, så nu på efterhand ångrar jag mig...PM:a det till Hultan, be han sätta det som nyhet! Okej mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag tror att det är Catalina, men jag hoppas att det är Asuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts