Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

VIll börja med att säga att Bone Thugs N Harmony är urkassa live (liten heads up bara). Inte värt att se. Sen tänkte jag bara tippsa några ovetande om låten Here 4 One med Blazin Squad. Länkar hä nedanför:

http://artists.letssingit.com/blazin-squad...4-one-3l3pfdp#p - texten

http://www.youtube.com/watch?v=y3qm8rRossY - VIdeon

Värd att höra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snap* Många rappare som är emot det eftersom de känner att den har förstört hiphops rykte. Jag håller med de. D4L och DFB är så keffa så det är inte sant. :unsure:

Jo det håller jag med om, hatar snaps.

Förutom i låten F.a.c.k med Eminem :teehee:

En kille som har har gjort en video till Dead Prezs låt Propaganda, den är mycket bra gjord

Youtube

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det håller jag med om, hatar snaps.

Förutom i låten F.a.c.k med Eminem :unsure:

Fack e näästy. Diggar inte den Eminem-stilen, när han är "barnslig" som i Without me eller Just Loose it. Fast Hans seriösa verk som Lose yourself, Stan, The Way I Am, Toy Soldiers och When I'm Gone(enda låten om Haile jag gillar) är nice.

Angående dead prez, de är bra. They keep it real och de har en mening med sin musik, mainstream skulle kunna behöva lite mer sådant. Men som Chappelle säger i Block Party, "I feel like the more you say with it, the less airplay you get. You know guys like dead prez they say it all but you hardly ever hear them on the radio. Because they say things like 'The white house is the rock house, Uncle Sam is the mother fuckin pusha man, What I gotta do to make you UNDERSTAND!?'".

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni om 50's nya låt?

Enligt mig lite bättre än hans senaste som t.ec Candy Shop.

Den var inget för mig.

50 Cent säger att Young Buck kanske kommer att hoppa ur G-unit för att skapa fred med Jadakiss och The Game, men 50 cents manger säger att 50 Cent bara drog ett Aprilskämt, vad tror ni?

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor