Solid_X Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Jaaaaaaa! Jag bor i finland och fick just reda på att Nas ska spela här i Helsingfors den 4.6 2007! Ska lätt gå och se honom. Kommer han till sverige också, någon som råkar veta? Nej ingen aning, men jag kan tänka mig att han kommer till Sverige Men jag vet att Busta Rhymes är i Sverige nu iallafall Synd bara att man inte har pengar att gå och kolla :'( Redigerad 1 april, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Nej ingen aning, men jag kan tänka mig att han kommer till Sverige Men jag vet att Busta Rhymes är i Sverige nu iallafall Synd bara att man inte har pengar att gå och kolla :'( Ok. Så Busta är i sverige nu? Var och kollade på honom för typ 4 månader sen här i helsingfors. Sjukt bra spelning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Ok. Så Busta är i sverige nu? Var och kollade på honom för typ 4 månader sen här i helsingfors. Sjukt bra spelning Nice Han ska uppträda på nån krog i Stockholm ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Nice Han ska uppträda på nån krog i Stockholm ikväll Har för mig att det var Berns, lite synd för om det vart i t.ex globen skulle jag allt ha gått, alla får ju inte komma in där ju . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Har för mig att det var Berns, lite synd för om det vart i t.ex globen skulle jag allt ha gått, alla får ju inte komma in där ju . Hehe, jag skulle ha gått men så kom det oväntade utgifter så då blev det inte så :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag såg Ison & Fille-Ison på stan igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag såg Ison & Fille-Ison på stan igår Varför började du inte slåss med dom eller nåt? Så hade du blivit värsta "kändis" typ som Robinson-Robban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Varför började du inte slåss med dom eller nåt? Så hade du blivit värsta "kändis" typ som Robinson-Robban. Hahaha. Jag tror jag avstår, du . Han är jävligt stor. (Och det var hans två kompisar med) Det var alltså bara Ison jag såg. (Han med gluggen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Hahaha. Jag tror jag avstår, du . Han är jävligt stor. (Och det var hans två kompisar med) Det var alltså bara Ison jag såg. (Han med gluggen) lol? Man ser de rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 När ni endå snackar om att träffa rappare så min polares brors polare eller nåt sånt var det träffade Xzibit mitt på stan i Uppsala förut, det var när han precis hade blivit känd tycker jag är rätt så häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralish Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 heeeet låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 lol? Man ser de rätt ofta. Inte i lilla Linköping, väl? Uhm.. och varför "gluggen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag har sett Lilleman gå upp på scen och få en flaska i huvudet och sedan springa därifrån. Ahh vi Kristianstadsbor är så trevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag har sett Lilleman gå upp på scen och få en flaska i huvudet och sedan springa därifrån. Ahh vi Kristianstadsbor är så trevliga. LOL! har hans mobilnummer fast ja tror att han har bytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 LOL! har hans mobilnummer fast ja tror att han har bytt Ring och skrik "Flaskskalle" om han inte har bytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Eh öh, jag tror jag vet Ken Rings msn. Eller ja.. det var ju länge sen, så han kanske har bytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Eh öh, jag tror jag vet Ken Rings msn. Eller ja.. det var ju länge sen, så han kanske har bytt. Jag kan nästan sätta 1/4 av min högra pungkula att han har bytt Reve Jag testade faktiskt och att ringa men han har bytt nummer eller så hade han mobilen avstängd, fast jag tror mest på att han har bytt, fick nummret av hans polare när jag gick i 7an alltså för umm... 5 år sen Redigerad 2 april, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag kan nästan sätta 1/4 av min högra pungkula att han har bytt Reve Jag testade faktiskt och att ringa men han har bytt nummer eller så hade han mobilen avstängd, fast jag tror mest på att han har bytt, fick nummret av hans polare när jag gick i 7an alltså för umm... 5 år sen Haha, va synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Wow, ni har någons mobil nr, när de inte ens e känd!! Då kan jag komma med att jag hade Zlatans mobil nr i 7:an, men det var för lite mer än 2 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Wow, ni har någons mobil nr, när de inte ens e känd!! Då kan jag komma med att jag hade Zlatans mobil nr i 7:an, men det var för lite mer än 2 år sedan. Min kompis har en film när han och några till sitter och driver med Zlatan. Och min kusins kusiner är AFC. Sen när blev det här en kukmätar tråd? Skärp er L.A. Symphony - Night After Night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts