tommy killer Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Kolla på youtube och hans myspace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Iron African är ett tips. Det är dom som låter i mina högtalare just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Blir det bättre än såhär? Tha Dogg Pound & Snoop Freestyle @ Death Row Studio 1993 Denna freestyle med The Roots är ju fantastiskt fet också @ Rapcity Daz och Kurupt var grova. Snoop var keff men sedan när han kom upp i rätt takt så. Samt Godfather of noise <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 För er som inte har sett denna, 5 år och rappar Youtube Tycker själv att han är riktigt skön den där ungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 För er som inte har sett denna, 5 år och rappar Youtube Tycker själv att han är riktigt skön den där ungen Fyfan va grym han var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 För er som inte har sett denna, 5 år och rappar Youtube Tycker själv att han är riktigt skön den där ungen Haha fan asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 För er som inte har sett denna, 5 år och rappar Youtube Tycker själv att han är riktigt skön den där ungen Haaamburger. Såg den där för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Finns det någon rappare som rimmar bättre än Eminem i Loose Yourself? Massor av hela meningar som bara klickar ihop. tommy killer: Kollade lite på youtube, Alphabetic eller vad den hette var ju bara löjlig.. inte särskillt svår uppgift att skriva ihop en sån text om man har ett lexikon framför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 tommy killer: Kollade lite på youtube, Alphabetic eller vad den hette var ju bara löjlig.. inte särskillt svår uppgift att skriva ihop en sån text om man har ett lexikon framför sig. Håller med till 100%!. Men lyssna på "Pop The Trunk", "Touch it Remix", "Live from the Block" och "Mother Nature". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Victory 2007 och Library PT3 e grymma! KRS-ONE, Redman, Dr.Dre, Reakwon, Rakim, Nas är grymma killar som rimmar grymmt. B.I.G rimmade grymt! Redigerad 28 mars, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Håller med till 100%!. Men lyssna på "Pop The Trunk", "Touch it Remix", "Live from the Block" och "Mother Nature". För dålig kvalle för att jag skulle palla lyssna på den första, men den andra var grym! Detta tycker jag är riktigt bra grejer annars: The Coup - Fat Cats And Bigga Fish , efter tips från Mahalo. Redigerad 28 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 För dålig kvalle för att jag skulle palla lyssna på den första, men den andra var grym! Detta tycker jag är riktigt bra grejer annars: The Coup - Fat Cats And Bigga Fish , efter tips från Mahalo. Vill du ha bättre kvalle så bara adda på msn så "länkar jag de till lite bättre". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Detta tycker jag är riktigt bra grejer annars: The Coup - Fat Cats And Bigga Fish , efter tips från Mahalo. Mycket bra låt En riktig klassiker Ice Cube - How We Do It Redigerad 29 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Detta tycker jag är riktigt bra grejer annars: The Coup - Fat Cats And Bigga Fish , efter tips från Mahalo. Skön låt. Den låter som en blandning mellan Black sheep eller Lords of the Underground med West coast. Nice sample också. Tipsar om ett par låtar som är lite lika: Lords of the Underground - Chief Rocka Black Sheep - It's Your Choice (Revisited) Lord Tariq & Peter Gunz - Deja Vu (Uptown Baby) A Tribe Called Quest - Electric Relaxation Och du som gillar Snoop måste lyssna på 2 Amerikaz Most Wanted(Gangsta Party). Parodi på Biggie och Diddy i början. xD Redigerad 29 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Man får hoppas att det blir bra rap låtar på gta4 nu för rap låtarna till gta 3 var dom värsta jag har hört fast till SA var det ganska bra, tycker bara att dom borde haft med Straigt Outta Compton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Man får hoppas att det blir bra rap låtar på gta4 nu för rap låtarna till gta 3 var dom värsta jag har hört fast till SA var det ganska bra, tycker bara att dom borde haft med Straigt Outta Compton Driv inte. Royce Da 5'9" hade två riktigt sköna låtar med i GTA3. Älskade JoJo Pelligrinos freestyle också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Driv inte. Royce Da 5'9" hade två riktigt sköna låtar med i GTA3. Älskade JoJo Pelligrinos freestyle också. Jag tycker i allafall att dom sög, sen är inte Royce Da 5'9 nån som jag tycker om, han har gjort en skön låt som jag har hört och det är "Hiphop" Redigerad 31 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tipsar om Bone Thugs n Harmony Feat. Akon - I Tried. Tyngaste YouTube video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tipsar om Bone Thugs n Harmony Feat. Akon - I Tried. Tyngaste YouTube video Jo då den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jaaaaaaa! Jag bor i finland och fick just reda på att Nas ska spela här i Helsingfors den 4.6 2007! Ska lätt gå och se honom. Kommer han till sverige också, någon som råkar veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts