Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Finns det någon rappare som rimmar bättre än Eminem i Loose Yourself? Massor av hela meningar som bara klickar ihop.

tommy killer: Kollade lite på youtube, Alphabetic eller vad den hette var ju bara löjlig.. inte särskillt svår uppgift att skriva ihop en sån text om man har ett lexikon framför sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%!. Men lyssna på "Pop The Trunk", "Touch it Remix", "Live from the Block" och "Mother Nature".

För dålig kvalle för att jag skulle palla lyssna på den första, men den andra var grym!

Detta tycker jag är riktigt bra grejer annars: The Coup - Fat Cats And Bigga Fish , efter tips från Mahalo.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta tycker jag är riktigt bra grejer annars: The Coup - Fat Cats And Bigga Fish , efter tips från Mahalo.

Skön låt. Den låter som en blandning mellan Black sheep eller Lords of the Underground med West coast. Nice sample också.

Tipsar om ett par låtar som är lite lika:

Lords of the Underground - Chief Rocka

Black Sheep - It's Your Choice (Revisited)

Lord Tariq & Peter Gunz - Deja Vu (Uptown Baby)

A Tribe Called Quest - Electric Relaxation

Och du som gillar Snoop måste lyssna på 2 Amerikaz Most Wanted(Gangsta Party). Parodi på Biggie och Diddy i början. xD

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får hoppas att det blir bra rap låtar på gta4 nu >_< för rap låtarna till gta 3 var dom värsta jag har hört fast till SA var det ganska bra, tycker bara att dom borde haft med Straigt Outta Compton

Driv inte. Royce Da 5'9" hade två riktigt sköna låtar med i GTA3. Älskade JoJo Pelligrinos freestyle också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Driv inte. Royce Da 5'9" hade två riktigt sköna låtar med i GTA3. Älskade JoJo Pelligrinos freestyle också.

Jag tycker i allafall att dom sög, sen är inte Royce Da 5'9 nån som jag tycker om, han har gjort en skön låt som jag har hört och det är "Hiphop"

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor