tommy killer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Young Bucks album har läckt, både clean o explicit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Föresten, gillar ni svensk hip-hop? Den ända som jag tycker om är Petter. Diggar Highwon, Blues, Ken, Ayo och folk jag känner samt 'Mitt kvarter' med Latin Kings. Edit: Lyssnat på ungefär halva Buck skivan nu och jag tycker att ett par låtar var helt okej. Men det som gör honom så falsk är att han inte reppat Dirty South så mycket. Men nu när södern är main stream så börjar han ta in T.I, Jeezy och sådana här. Aja, Young Buck är nog bäst i G-Unit åtminstone. Angående 50 så håller jag med Tommy. Han gör reklam för rap. Även om han verkligen inte är bra längre så lockar han fler och fler att lyssna på rap. På så sätt kommer musiken att växa. Själv gillar jag ett par gamla låtar från Fifty, t.ex "How To Rob" där han rappar om hur han skulle råna olika kända människor. "Ghetto Qu'ran" förutom att han tjallar på halva Queens så är den faktiskt bra. "Power of the Dollar" och ett par till från skivan med samma namn som den sistnämda. Sedan finns det ett par bra nyare låtar som "Hustler's Ambition" och "God Gave Me Style". Som sagt, han gör sin grej, Get rich or die tryin. Redigerad 16 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Ni som gillar rap, lyssna på Papoose nya låt som heter Victory 2007!!! On firaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Ni som gillar rap, lyssna på Papoose nya låt som heter Victory 2007!!! On firaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw Tycker Biggies och Puff Dadys är bättre men den var helt okej Fixa låten Atmosphere - Trying to find a balance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Känner ni till några bra Hip Hop låtar som man kan lyssna i bilen. Helst ska det vara från filmer.. typ som igår visade dom Blue Streak och där lyssnade Martin Lawrence på en hip hop i bilen. Jag undrar om ni känner till flera sånna här "Hip Hop Bil låtar" som förekommit i filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Känner ni till några bra Hip Hop låtar som man kan lyssna i bilen. Helst ska det vara från filmer.. typ som igår visade dom Blue Streak och där lyssnade Martin Lawrence på en hip hop i bilen. Jag undrar om ni känner till flera sånna här "Hip Hop Bil låtar" som förekommit i filmer B.I.G - Juicy Ludacris - Act A Fool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag är inget 50 Cent-fan men eftersom han lirar på Hultsfred vill jag veta vilka låtar han brukar köra live nu för tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 De flesta kända: PIMP IN DA CLUB HUSTLER AMBITION JUST A LIL BIT HATE IT OR LOVE IT HOW WE DO GUNZ COME OUT G-UNIT LÅTARNA OUTTA CONTROL DISCO INFERNO Och många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Känner ni till några bra Hip Hop låtar som man kan lyssna i bilen. Helst ska det vara från filmer.. typ som igår visade dom Blue Streak och där lyssnade Martin Lawrence på en hip hop i bilen. Jag undrar om ni känner till flera sånna här "Hip Hop Bil låtar" som förekommit i filmer Såg inte filmen så vet inte exakt vad du menar men bra låtar att pumpa bil med kan jag nog några... Lil Jon & Ying Yang Twins - Get Low T.I. - 24's 50 Cent - If I Can´t LA Symphony - King Kong Jurassic 5 - What's Golden Dr.Dre & Snoop Dogg - Still D.R.E. Ice Cube - Check Yourself N.W.A. - Gangsta Gangsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Xzibit - X 50 Cent feat. The Game - Hate it or love it, how we do Stat Qou - Get Low DMX - Party Up R.Kelly feat. The Game - Playa's Only G-Unit - Stunt 101, Poppin Them Thang's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Detta är hiphop för mig: Snoop Dogg, Dr Dre, The Roots, Gangstarr, Timbuktu, Svenska Akademien, Smif-N-Wessun, Goodie Mob, Eric B & Rakim, Method Man, Kurup&Daz, Massive Attack och Outkast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Lite sent kanske men jag överförde bilder från mobilen till datorn nu. Taget efter Snoop Dogg och Diddy konserten. Man ser lite dåligt, men han i vita sneakers är Snoop Dogg. Sen bytte han helt plötsligt bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Lite sent kanske men jag överförde bilder från mobilen till datorn nu. Taget efter Snoop Dogg och Diddy konserten. Man ser lite dåligt, men han i vita sneakers är Snoop Dogg. Sen bytte han helt plötsligt bil Heh man ser ingenting men endå ganska coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Lite sent kanske men jag överförde bilder från mobilen till datorn nu. Taget efter Snoop Dogg och Diddy konserten. Man ser lite dåligt, men han i vita sneakers är Snoop Dogg. Sen bytte han helt plötsligt bil Hehe Rätt så skön bil iaf Riktigt skönt uppträdande med Xzibit, gillar att dom har en orkester som spelar Här Redigerad 22 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Timbaland Presents Shock Value har läckts och Redmans nya läckts. Prodigys Return Of The Mac har också läckts ut. Redigerad 23 mars, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Redmans nya skiva eller bara Put It Down? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hela skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) Blir det bättre än såhär? Tha Dogg Pound & Snoop Freestyle @ Death Row Studio 1993 Denna freestyle med The Roots är ju fantastiskt fet också @ Rapcity Redigerad 26 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Säger bara Papoose, fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Säger bara Papoose, fortfarande. Länka till nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts