Solid_X Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Kolla bara back i tråden vem The Game hänger med! Balett och manligt strippa är 2 helt olika grejer. Jag blir hellre balettdansös än manlig strippa. Och då jag menar g-uNIT videorna, så var det han som var fjanten, inte de som e med. Han hängde bakom de som en kuksugare och slickade deras rövar för att få göra en vers/låt. Sedan får ahn det albumet han vill göra, blir känd(tack vare 50 cent o dre) och sedan börjar vilja låtar med folk som dissat dre,eminem, 50 och C.o. Kolla nu var han är? Inte ens sålt platina som han skrek som han skulle göra på en vecka. Jo det är 2 olika saker men båda sakerna har lite "bögvarning" på sig. 50 Cent och hans gäng är väl endå bland dom största töntarna inom hiphop världen speciellt 50 Cent. Och vad vet du om att han slickade röv för dom för att få en låt/vers? Och om du inte visste det så var The games album under produktion när 50 Cent blev signad så han fick inte göra albumet som han ville efter det utan innan. Och varför han börja göra låtar med dom är nog att han började inse att 50 Cent är en baby gangsta och haka på dom. vilket var ett smart val. Och genom att du värkar veta vad The Game gjorde/tyckte osv. under tiden med G-unit så kan jag ju säga att 50 Cent slickade röv för Dr Dre och Eminem fast det är Dr Dre som har gjort så att 50 är känd nu pga. hans beats, utan Dr Dres beats hade inte 50 vart nånting idag, för hans texter suger (förutom Hustlers Ambition). Jag är inte så jätte stort fan till The Game jag tycker att han kysser för mycket röv för Dr Dre och Easy-E men ganska många låtar med han är sköna men det jag gillar med honom mest är att han har sänkt 50 och hans G-unit så mycket, för 50 har jag aldrig tyckt om speciellt förutom när In The Club kom. Sen har man hört så mycket om den killen (inte för att jag tror på det mesta) men endå, och om han nu är så gangsta som han påstår varför springer han omkring med livvakter? Och en sak till jag inte tycker om med 50 Cent är att han ska dissa alla, jag vet inte om han tycker att han är grym för det eller nåt sånt men han har ingen jävla respekt för nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Var det någon som kollade på Snoop och Diddy igår? Var och kollade lite, inget som lockade mig precis, långt ifrån utsålt, men säkert mer än det var i Finland, där hade dom tydligen bara sålt ca 6000 biljetter. Vart ett jävla bråk utanför, typ alla Stockholms förortsungar var runt Globen igår, och dom som inte hade biljett skulle storma VIP-entren, sen började dom bråka med varandra istället. Men såg när Snoop drog därifrån i sin Cadillac omringad av en massa storbystade blondiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Var det någon som kollade på Snoop och Diddy igår? Nope är inte så mycket för dom. Men jag hörde att svensk polis grep Snoop i Söndags i Sthlm för narkotika Btw nån som vet vem som har gjort den här låten? har haft den på datorn några år nu men det är ingen som vet vem som har gjort den, och det är inte Twista och Tupac som det står på Youtube Den här Redigerad 13 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Jo det är 2 olika saker men båda sakerna har lite "bögvarning" på sig. 50 Cent och hans gäng är väl endå bland dom största töntarna inom hiphop världen speciellt 50 Cent. Och vad vet du om att han slickade röv för dom för att få en låt/vers? Och om du inte visste det så var The games album under produktion när 50 Cent blev signad så han fick inte göra albumet som han ville efter det utan innan. Och varför han börja göra låtar med dom är nog att han började inse att 50 Cent är en baby gangsta och haka på dom. vilket var ett smart val. Och genom att du värkar veta vad The Game gjorde/tyckte osv. under tiden med G-unit så kan jag ju säga att 50 Cent slickade röv för Dr Dre och Eminem fast det är Dr Dre som har gjort så att 50 är känd nu pga. hans beats, utan Dr Dres beats hade inte 50 vart nånting idag, för hans texter suger (förutom Hustlers Ambition). Jag är inte så jätte stort fan till The Game jag tycker att han kysser för mycket röv för Dr Dre och Easy-E men ganska många låtar med han är sköna men det jag gillar med honom mest är att han har sänkt 50 och hans G-unit så mycket, för 50 har jag aldrig tyckt om speciellt förutom när In The Club kom. Sen har man hört så mycket om den killen (inte för att jag tror på det mesta) men endå, och om han nu är så gangsta som han påstår varför springer han omkring med livvakter? Och en sak till jag inte tycker om med 50 Cent är att han ska dissa alla, jag vet inte om han tycker att han är grym för det eller nåt sånt men han har ingen jävla respekt för nån. Finns värre folk i hop-hop branschen, Paul Wall, Dipset(inte Juelz) m.m. Klart att 50 slickade lite dre o em's rövar, men inte lika mycket som The Game gjorde. 50 Cent hängde innan redan med Jam Master Jay, som lärde honom allt om hip hop. Du säger att The Game album skrevs då 50 sigandes? The Game var signad under G-Unit/Aftermath!!! Det är ju 50 cent som äger med interscope G-Unit records, och hur kunde hans album då göras år 2003? The Game signades 2004! Och hur många har 50 cet dissat under sin tid som mainstream rappare? Inte lika många som t.ex Game. Ja Rule,Joe Budden,Jay-Z, Nas dissarna började innan han blev mainstream!! Han e inte som The Game skryter iallafall att han ska gå platina inom en vecka, när han inte kan göra det på 4-5 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Finns värre folk i hop-hop branschen, Paul Wall, Dipset(inte Juelz) m.m. Klart att 50 slickade lite dre o em's rövar, men inte lika mycket som The Game gjorde. 50 Cent hängde innan redan med Jam Master Jay, som lärde honom allt om hip hop. Du säger att The Game album skrevs då 50 sigandes? The Game var signad under G-Unit/Aftermath!!! Det är ju 50 cent som äger med interscope G-Unit records, och hur kunde hans album då göras år 2003? The Game signades 2004! Och hur många har 50 cet dissat under sin tid som mainstream rappare? Inte lika många som t.ex Game. Ja Rule,Joe Budden,Jay-Z, Nas dissarna började innan han blev mainstream!! Han e inte som The Game skryter iallafall att han ska gå platina inom en vecka, när han inte kan göra det på 4-5 månader. Var Jam Master Jay påverkad när skulle lära 50 Cent allt om hip-hop? Även om Game dissat fler så är ju 50 Cent endå värst med att dissa Wu-Tang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ja, han var lika mycket påverkad så som du verkar vara! Har aldrig hört 50 Cent dissa Wu-Tang Wu Tang är enligt mig överskattade så som 50 cent,Nelly,Kanye West,Jay-Z o 2pac(lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Fiddy 's a business mayne. Han gör det han gör bäst, gettin american money easy. Apropå 50 Cent. Skrattade ihjäl mig när jag hörde "Ja Rule Duets". I can be your hero baby. HEEEROO!! AHH!! I CAN KISS YOU, BABY BAAA-BAAY! Ja Rule Duets 2 Ja Rule Duets 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ja, han var lika mycket påverkad så som du verkar vara! Har aldrig hört 50 Cent dissa Wu-Tang Wu Tang är enligt mig överskattade så som 50 cent,Nelly,Kanye West,Jay-Z o 2pac(lite) Han nämner dem i nån sång minns dock inte vilken. Dom har gjort en låt som heter "Who The Fuck is 50 Cent". Wu-Tang är ju hip-hop historia med låtar som "C.R.E.A.M.", "Little Ghetto Boys", "Mortal Kombat" & "Can it be all so simple". Men lite överskattade kanske dom är ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Finns värre folk i hop-hop branschen, Paul Wall, Dipset(inte Juelz) m.m. Klart att 50 slickade lite dre o em's rövar, men inte lika mycket som The Game gjorde. 50 Cent hängde innan redan med Jam Master Jay, som lärde honom allt om hip hop. Du säger att The Game album skrevs då 50 sigandes? The Game var signad under G-Unit/Aftermath!!! Det är ju 50 cent som äger med interscope G-Unit records, och hur kunde hans album då göras år 2003? The Game signades 2004! Och hur många har 50 cet dissat under sin tid som mainstream rappare? Inte lika många som t.ex Game. Ja Rule,Joe Budden,Jay-Z, Nas dissarna började innan han blev mainstream!! Han e inte som The Game skryter iallafall att han ska gå platina inom en vecka, när han inte kan göra det på 4-5 månader. Hehe nej det har du rätt i Att han inte är som The Game att han ska sälja platina utan 50 Cent skryter om att han ska bli den stora ikonen för hiphop, att han är hiphop och så tror han att för att han signar Mobb Deep och alla andra kändra rappare sen förr så kommer han och att bli större men där hade han fel. Dom flesta fans till 50 och G-unit sviker dom, skit många som alltid har gillat Mobb Deep har svikit dom (jag med) för nu gör dom inge "hiphop" längre nu är det en blandning utav tysk gammelpolka och RnB. The Game signades först till aftermath sen efter ett tag så signades han till G-unit, och In The Club videon spelades in samtidigt som hans första "Wangsta" och The Game är med i In The Club videon. The 50 Cent: Wu Tang Clan Ja Rule Fat Joe Nas Jay-Z Benzino Camron The Game D-Block Joe budden The Game har dissat: G-Unit Rass Kass Benzino Ingen mer som jag kan komma på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 The 50 Cent: Wu Tang Clan Ja Rule Fat Joe Nas Jay-Z Benzino Camron The Game D-Block Joe budden The Game har dissat: G-Unit Rass Kass Benzino Ingen mer som jag kan komma på? The Game har väl dissat ca halva 50 Cents lista också medans han fortfarande var med i G-Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 The Game var signad under en venuter=delad ägo, under G-Unit records o Aftermath. The Game dissar alla. även sin bror!!! Alla som han har jobbat under, sedan har han stuckit ifrån de och börjat dissa de. The Game är en fjolla, så är även 50 Cent, men 50 öppnar upp brannschen för andra nykomlingar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 The Game var signad under en venuter=delad ägo, under G-Unit records o Aftermath. The Game dissar alla. även sin bror!!! Alla som han har jobbat under, sedan har han stuckit ifrån de och börjat dissa de. The Game är en fjolla, så är även 50 Cent, men 50 öppnar upp brannschen för andra nykomlingar! Hans bror är väl Crips eller hur fan det är . Jo men dom flesta nykomlingar Fifty öppnar för kunde lika blivit barnpsykologer eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag menar att massa nya artister tack vare 50(som syns hela tiden, gör mycket för hip hop communytit), då öppnat han dörrar för folk som inte någonsin har hört rap, lyssnar på rap tec. Folk hör honom, intresserar sig för andra, whipps så får du fler artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag menar att massa nya artister tack vare 50(som syns hela tiden, gör mycket för hip hop communytit), då öppnat han dörrar för folk som inte någonsin har hört rap, lyssnar på rap tec. Folk hör honom, intresserar sig för andra, whipps så får du fler artister. Tycker mest han har förstört för hip-hopen. Säger man att man lyssnar på hip-hop frågar folk direkt om man lyssnar på den där dåliga 50 Cent. Har haft samtal med folk som: 1: Vad gillar du för musik då? 2: Hip-Hop och lite annat. 1: Okej gillar du 50 Cent? 2: Nej. 1: Men du sa ju att du lyssnar på hip-hop!? 2: Ja men man behöver inte tvunget lyssna på 50 Cent då! Sen byter man typ samtalsämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Det handlar inte om de gillar honom eller ej, men som sagt alla vet vem 50 Cent är. Han gör *reklam* för hip hopen, som e bra, han öppnar upp branshcen för andra artister, även om de beefar, så börjar folk lyssna på mer 50 Cent, och efter att ha tröttnar på honom efter ett tag så letar de efter nya rappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Tycker mest han har förstört för hip-hopen. Säger man att man lyssnar på hip-hop frågar folk direkt om man lyssnar på den där dåliga 50 Cent. Har haft samtal med folk som: 1: Vad gillar du för musik då? 2: Hip-Hop och lite annat. 1: Okej gillar du 50 Cent? 2: Nej. 1: Men du sa ju att du lyssnar på hip-hop!? 2: Ja men man behöver inte tvunget lyssna på 50 Cent då! Sen byter man typ samtalsämne... Ord på det, fast ibland kan Eminem också dyka upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Ord på det, fast ibland kan Eminem också dyka upp Ahh och väldigt sällan (men har hänt) 2Pac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Eminem är efter Snoop den bästa av dagens rappare tycker jag. Föresten, gillar ni svensk hip-hop? Den ända som jag tycker om är Petter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Eminem är efter Snoop den bästa av dagens rappare tycker jag. Föresten, gillar ni svensk hip-hop? Den ända som jag tycker om är Petter. Brukar lyssna lite på Latin Kings klassiker...lite Fronda och nån enstaka låt med Ison & Fille och Looptroop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Eminem är efter Snoop den bästa av dagens rappare tycker jag. Föresten, gillar ni svensk hip-hop? Den ända som jag tycker om är Petter. Tycker inte att det finns så mycket talang i svensk hiphop som tex. Petter (Fast han har blivit bättre nu) men han rappade om ? ja precis vad rappade han om? Men annars lyssnar jag på lite svensk hiphop men det är mest vänner som jag lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts