Solid_X Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Vilka är era favorit rappare? Min absoluta favorit är Snoop Dogg Hmm jag har ingen så absolut favorit men Das Efx,Nas, Jedi Mind Tricks och The Game är väl dom jag lyssnar mest på just nu Tipsar om Bazaar - Whats it all for? Rätt så skön låt, dom har samplat nån rock låt som brukar vara med i Jackass Redigerad 9 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vilka är era favorit rappare? Min absoluta favorit är Snoop Dogg Kool G Rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Ok, du kan mer än alla oss! Det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det är sant. Instämmer. Vilka är era favorit rappare? Soulquarians Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det kommer ett nytt Def Jam spel till Ps3 och Xbox360 nu i Mars, Def Jam Icon Tycker att det värkar mycket roligt och ska nog köpa det till Ps3 när jag har skaffat det Finns massor av bilder och filmklipp på www.ign.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Är The Reyes Brothers något att lyssna på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Är The Reyes Brothers något att lyssna på? Nej inte vad jag tycker iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nej inte vad jag tycker iallafallÄr musiken till mycket skillnad ifrån Cypress Hill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Är musiken till mycket skillnad ifrån Cypress Hill? Kan inte hitta nån likhet mellan The Reyes Brothers och Cypress Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Var det nån som såg The Diary of The Game på MTV igår? Fan va nervös Game var när han blev intervjuad, han pratade ju snabbare hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Var det nån som såg The Diary of The Game på MTV igår? Fan va nervös Game var när han blev intervjuad, han pratade ju snabbare hela tiden. Game är fjant. Såg honom på Punk'd och när dem jävlades med honom så var han mer en bitch än en gangsta. Hoppades på att han skulle ta fram en pistol men nej, han kastade stolar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Game har alltid varit en fjant, han hängde alltid i bakgrunden av G-Unit videorna, och så var han en strippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Game har alltid varit en fjant, han hängde alltid i bakgrunden av G-Unit videorna, och så var han en strippa. Är det sant att han var en strippa? Trodde det bara var nåt Lil-Eazy hade hittat på typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Alla säger det, och han bråkar inte så jävligt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Ehm? för att man inte drar pistol så fort nåt händer så är man fjant? jag skulle nog mer kalla det smarthet. Och vad spelar det för roll om han var strippa, man kan ju inte säga att man inte gillar en person för att han var vart strippa. Tupac dansade balett förut men folk älskar han endå. Jo det är sant tommy_killer att är man med i en g-unit video så klassas man som en fjant Redigerad 12 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Var det någon som kollade på Snoop och Diddy igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Kolla bara back i tråden vem The Game hänger med! Balett och manligt strippa är 2 helt olika grejer. Jag blir hellre balettdansös än manlig strippa. Och då jag menar g-uNIT videorna, så var det han som var fjanten, inte de som e med. Han hängde bakom de som en kuksugare och slickade deras rövar för att få göra en vers/låt. Sedan får ahn det albumet han vill göra, blir känd(tack vare 50 cent o dre) och sedan börjar vilja låtar med folk som dissat dre,eminem, 50 och C.o. Kolla nu var han är? Inte ens sålt platina som han skrek som han skulle göra på en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Nån som sett Kanye West & Rhymefest's video? Minns inte vad den hette men en scen innehåller en affär i bakgrunden som heter 49 Cent. Anar man en diss från 50 Cent eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Nån som sett Kanye West & Rhymefest's video? Minns inte vad den hette men en scen innehåller en affär i bakgrunden som heter 49 Cent. Anar man en diss från 50 Cent eller? Har för mig att det finns 49 respektive 99 cent butiker i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Har för mig att det finns 49 respektive 99 cent butiker i USA. Jo jag vet men det verkade så övertydligt. Allt var i svart-vitt utom just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts