Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Vilka är era favorit rappare? Min absoluta favorit är Snoop Dogg

Hmm jag har ingen så absolut favorit men Das Efx,Nas, Jedi Mind Tricks och The Game är väl dom jag lyssnar mest på just nu

Tipsar om Bazaar - Whats it all for?

Rätt så skön låt, dom har samplat nån rock låt som brukar vara med i Jackass

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det nån som såg The Diary of The Game på MTV igår? Fan va nervös Game var när han blev intervjuad, han pratade ju snabbare hela tiden. <_<

Game är fjant. Såg honom på Punk'd och när dem jävlades med honom så var han mer en bitch än en gangsta. Hoppades på att han skulle ta fram en pistol men nej, han kastade stolar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm? för att man inte drar pistol så fort nåt händer så är man fjant? jag skulle nog mer kalla det smarthet.

Och vad spelar det för roll om han var strippa, man kan ju inte säga att man inte gillar en person för att han var vart strippa.

Tupac dansade balett förut men folk älskar han endå.

Jo det är sant tommy_killer att är man med i en g-unit video så klassas man som en fjant -_-

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla bara back i tråden vem The Game hänger med!

Balett och manligt strippa är 2 helt olika grejer.

Jag blir hellre balettdansös än manlig strippa.

Och då jag menar g-uNIT videorna, så var det han som var fjanten, inte de som e med.

Han hängde bakom de som en kuksugare och slickade deras rövar för att få göra en vers/låt.

Sedan får ahn det albumet han vill göra, blir känd(tack vare 50 cent o dre) och sedan börjar vilja låtar med folk som dissat dre,eminem, 50 och C.o.

Kolla nu var han är?

Inte ens sålt platina som han skrek som han skulle göra på en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor